December Bebis 2010 :)
Nu blev man ju inte ett dugg mer sugen på sin egen i magen!
Är så glad för systers skull.
Har varit på föräldrautbildning med sambon hela förmiddagen. Det var riktigt trevligt faktiskt!
En grupp med 6 par var vi och nästan alla var ju fantastiskt trevliga och jag började direkt drömma om hur kul det skulle vara om man kunde få bra kontakt med några av dem och börja umgås. Får väl se hur det blev!
Dumt nog drog mina sammandragningar igång efter halva utbildningen, tror att jag väntade för länge med att kissa, så de håller fortfarande igång. VI åt lunch i närheten och kom precis hem, men om 20 minuter ska jag hoppa på bussen igen och åka på lektion. Jag sökte nämligen 2 kurser på dagtid i skolan som håller på fram till jul. Känns roligt för jag vet att läraren är bra, MEN promenaden dit från bussen är inte nådig vilket skrämmer mig, speciellt när jag redan har förvärkar trots att jag sitter hemma i soffan... Dessutom är det ju osäkert om jag ska hinna läsa klart kursen, men det är väl bara att hålla tummarna..!
Grattis Ninnie81! Vad kul att höra att du har din bebis hos dig nu!
Jag träffade min kille när jag började sjunga i hans band, han spelade trummor. Jag var inte intresserad av honom alls första halvåret, men efter en fyllegrej bestämde jag mig för att jag skulle ha honom och sedan dess har det varit vi. Han blev kär vid första ögonkastet, på en fest som jag var på för att jag var kär i en annan kille...
Jag har i allafall kommit hem nu från skolan och nu kan jag verkligen känna att jag borde ha stannat hemma istället. Helt plötsligt blev foglossningen hundra gånger förvärrad och jag haltade hem halvgråtandes. Har också fått ont i lederna på översidan av händerna igen, det värker och ilar och ingenting hjälper....
Jag har fått en ny tid för ultraljud i morgon för att kolla tappen, men sist fick jag göra en hel genomgång av bebis trots att det egentligen bara var tappen jag skulle kolla på så jag hoppas på det i morgon också.
Frågan är om jag ska ta chansen och fråga vad det är. Sambon är väl som jag nu, vill och vill inte. Jag vet inte alls. Vill ju så gärna veta, men kanske är det värt spänningen?! Kommer inte att kunna sova förrän jag bestämt mig...
Förresten, vad är det ni ogillar med ikeas spjälskydd? Har inte kollat på det annat än på nätet...

Bröst+kyla=döden Röra sig+foglossning+förverkar=tårar Ultraljud om en kvart=lycka!