Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

Vad har hänt med/för NhjärtaD????
    har försökt läsa ikapp men på 2 dgar så är de så mycket att jag inte kan nhitta nå hon skrivit!????

• Sandragumman

Åhåååå ja men då ha hon ju gjort de... man får väl inte gå över 3dygn utan vattaen.... gud så kul!

fick mig att tänka på att de är 16 dagar kvar för mig men jag jhar inte än tänkt och bearbetat att de blir snitt, kanske dags att börja göra de nu så man inte får panik sen sist dagarna

• Sandragumman

inte för att  vara dum nu eller så å göra någon orolig men för mig så gjorde vändningsförsöket ont å i slut ändan gav de inget resultat för mig då bebis ville ligga kvar där den låg...
    Bebis gick inte att flytta på ens 1 cm.....
    Sen var jag öm någon dag efter på ett ställe där de tryckt....

men de är ju så olika, min mamma sa att hon hört att de gjorde ont och min svärmor sa att de inte gjorde ont! så de är ju olika för alla.

• Sandragumman

Åååå jag sitter å gråter så här på morgonkvisten! (tydligen känsligar då)

tänker tillbaka till min förlossning och inser hur mycket jag vill att bebis ska vända sig
    (fast ingen tror de kommer hända) så jag får föda normalt igen....

STORT grattis till bebisen!!!! *vilken lycka*Hjärta

(fäller en rörande tår till) 

• Sandragumman

jahapp.... då rök mina funderingar på att rengöra ugnen!

hade tänkt göra de innan bebis kom å julen å så, men jag kanske väntar med det då!

• Sandragumman

ja den blir nog renare om jag gör de... hahahha men vi har huset til försäljning å hoppas på få de dålt snart så de måste ju göras av någon snart!

Men jag funderade bara på att städa övervåningen själv (enklast) å sen leja en städfirma å städa nedervåningen, de ärju jobbigast då de är kök, toa, bad/tvätt rum..... hahahah

• Sandragumman

2 barnsmamma84:
    Grattis till de inplanerade datumet.... så snart är de alltså dax! kul!

• Sandragumman

Ja alltså jag fattar inte hur ni "gör"
    har försökt känna där inne bara för nyfikenhetens skull....
    men inte vet jag vad de är jag känner, eller hur en tapp ska kännas eller nå....
    tyckte allt var som de "brukar" vara.....

hur känner man?, hur vet man om de är tappen eller vad man känner?
    helt enkelt hur känns de????

HAHAHAH

• Sandragumman

sen V 35 1-2 koppar per dag, men missat nån dag nån gång

Svar på tråden December Bebis 2010 :)