Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Åh vad jobbigt Nhjärtad! Måste vara jättejobbigt för din man!

Elliot hade en hemsk kväll och natt. Somnade 18. Sen vaknade han 5 gånger innan vi la oss 22. Sen vaknade han var tredje timme hela natten och ville upp 6.30. Suck. Måste vara tanden som spökar. Han äter knappt heller. Flaska, fruktpuré och lite av vår middag gick ner igår. Idag har han ätit lite yoghurt. Och jag är sååå trött!

• Momalicious

Jag och Elliot har precis vaknat grå en skön nap. Jag sov iofs inte men slumrade lite och det var skönt. Det går inte att lägga ner Elliot när han somnat för då vaknar han så la oss i vår säng och det gick bra när han kände min tyngd mot sig. Se kunde jag flytta mig. Men det går ju inte i hans spjälsäng, kommer ju liksom inte ner så långt haha.

• Momalicious

Fyfan vad avundsjuk jag är! Elliot sov jättebra från 2-3 månader men när han blev 6-7 månader vände det och har inte blivit bra än. Han äter inte, sover inte.. Suck.

• Momalicious

Elliot tog sovmorgon idag, till 8.45! Det var länge sedan han sov så länge sist. Men skönt! Snacka om att bli förvånad när jag vaknade och det var ljust!

• Momalicious

Jag tippar på att Elliot kommer vara 78 cm och ca 11 kg nästa tisdag. Senast vi var där var han 8,5 månad ungefär och var då 76 cm och vägde 10,5 ca. Ska bli spännande.

• Momalicious

2/9 kom första tanden. Inte ens två månader efter är hans fjärde påväg igenom. Han är lite som jag, jag fick 6 eller 8 nästan samtidigt. Men jag tycker han kan ta en paus efter detta.

• Momalicious

Ja Elliot är gnällig han med. Känns som allt han gör är att gnälla, bajsa och vägra mat och sömn :p

Svar på tråden December Bebis 2010 :)