Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag förstår dig! Skulle du föda ett till barn vag så skulle väl vattnet gå och sen ploppar den ut.

Jag är lite nervös om det går så fort på slutet som med Elliot. Jag hade garanterat väntat med att åka in tills vattnet gått om jag fått bestämma, var så orolig att bli hemskickad att jag ville vänta.

• Momalicious

Jag blev inskriven efter Elliot föddes. Dom trodde ju inte att jag skulle föda utan att jag skulle sova den natten haha. Tji fick dom :D

• Momalicious

Sambon kom hem från jobbet innan han ens kommit till bilen. Han stukade sin onda fot igen så han har riktigt ont, stackarn. Idag blir det vc för oss båda.

• Momalicious

Elliot äter inte välling alls, han gillar det inte. Blandar i lite välling i ersättningen ibland så se ska bli lite mer matig men ger jag välling vägrar han. Ersättning är ju nyttigare så mig spelar det ingen roll.

Nu har vi varit hos doktorn med sambons fot, och dessutom varit inne på sjukhuset och röntgat så det inte var skelettskador. Nu är det strax min tur att gå dit.

• Momalicious

Ge honom dricka men lite i taget. Ta honom inte till doktorn, han har garanterat magsjuka och han kan smitta ner andra. Det går över om några dagar.

• Momalicious

Elliot nitade precis med min iphone. Körde hörnet hårt som tusan i mitt ögonbryn. Att jag inte dog!

Nu är jag iaf sjukskriven på 50 %. :)

• Momalicious

Kul morgon för mig. Jag skulle få lite sovmorgon men självklart börjar nån idiot slagborra halv åtta. Så det var bara att stiga upp.

• Momalicious

Jo det har vi. Fast samtidigt tycker jag det är kul att vi är i samma tråd där allt började för 1,5 år sedan :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)