Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

glömde säga att jag nu är i v 38

• Sandragumman

den kan vara röd oxå....

Min slemmis med casper var en genomskinlig klump med en blodstrimma i....

• Sandragumman

inatt drömde jag att jag fick min lilla bebis, de gick så fort att de var svärmor som fick förlösa hemma...
    jag födde i säte å de gick ju i rekord fart som sagt!
    en liten ultra blond son fick jag som  såg ut som sin far!

Tänk när jag nu såg honom så tydligt så kommer de ju bli jätte fel om inte bebis ser ut så i verkligheten å allra hellst om de blir en flicka.... HAHAHA

• Sandragumman

hejja hejja för igångsättningen! lycka till !!!!!

Hoppas de är väl med dig trots blodet.... men jag tror de slutar bra ändå vad som nu än händer dig ikväll!!....

KRAM på er och lycka till!

Jag har haft lite värkar ikväll men har snitt den 15:e pga säte så nu är de att man sitter å analyserar varenda värk utifal de skulle sätta igång så vill jag hinna in å få ett "akut snitt" vill ju inte riskera att halva bebis är ute när jag kommer in å måsta försa i säte... nej nej!får se hur kvällen slutar!

• Sandragumman

men när har ÄlskarNova fått??? när missade jag henne?

• Sandragumman

å fan.... ja linasmamma hade jag koll på men då måste jag missat älskadenova mitt i de....
    trist att de går så fort nu så man inte hinner med... men svin  kul med bebisar!!!! :P

• Sandragumman

Det är ok med mig....
    väntar på den 15:e nu så jag oxå får min lilla krabat.... lite förvärkar men de verkar inte vara nå mer än så å de är lite av dem oxå....

• Sandragumman

2barnsmamma84: nix inget av det, jag blir snittad pga säte! :)

• Sandragumman

Ludi: de kan ju hända mycket när detta är över! Jag hoppas de vänder för er snart! Krama om

• Sandragumman

Hallå !
    Idag ska jag till sunderbyn och lämna blod, göra UL samt göra en narkosbedömning!
    För sen i morgon gäller det!!!! då kommer BEBIS!
    Så imorgon blir jag mamma till 2st små liv, eller små och små först är ju redan 3 år! hahaha

'

• Sandragumman

Dagen:
    Var på sunderbyn idag och fick lämna blod och träffa nakosläkaren....
    sen när de skulle skicka hem mig så frågade jag om de inte skulle göra nå UL för säkerhetsskull för de var en som hade sagt de åt mig, jaja sa de de kan vi väl men annars så gör vi ju de imorgon!

Sagt och gjort in på ett rum å kolla.... å vad tror ni??!!!  JOO BEBIS HAR VÄNT SIG RÄTT!!!!!!
    Då avbokar vi snitet säger hon glatt!!!!

JAg be dom genast att sätta igång mig imorgon istället för snittet imorgon å hon gör en undersökning och konstaterar då att jag är öppen 4cm och hon känner en buktande hinna!
    Hon funderar varför jag fortfarande går med mage!!??? HAHAHA

Så hon retar upp tappen mer å sen bjuder hon in mig till förlossningen imorgon kl 8.00 för en igångsättning!
    JIPPIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! jag slipper snitet å för en vanlig förlossning och jag är sååå glad att slippa kniven!

Sitter just nu med värkar som kommer och går så vi får väl se om jag kan hålla mig i natt...

• Sandragumman

Sixten kom igår 15/12 17:39!
    3505g och 51cm lång! Allt gick super bra oh vi mår toppen alla!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)