Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Hur ska jag orka detta?? Praktik idag 14-22, sen imorgon 6.45-15.30. Tur man får sova på sjukhuset Rynkar på näsan

Har varit duktig och gjort middag till idag och lunch till i morgon, samt frukost så där är man ju förberedd åtminstone. Ska bli spännande att se hur det blir på praktiken. Hoppas min kropp orkar med!

• Karttikeya
    delifi2 skrev 2010-09-05 00:02:59 följande:
    Momalicious------> så söta dom är, blir så sugen på att skaffa katt igen när man ser dom :) Fast jag tycker det räcker med en kanin och en chinchilla :)
    Själv har man en hund, en katt och sex kaniner.. Kaninerna bor ju dock inte inne allihop, bara en.. Cool
  • Karttikeya

Jag har också ett lite svullet underliv, känns som om man växt därnere.. Tungan ute

Men är jag den enda med i stort sätt oförändrad navel? Min har bara blivit lite "uttänjd" på nedersidan, annars ser den ut som vanligt. Har en jättedjup navel så det vore ju inte så snyggt om den pluppar ut, hihi.

• Karttikeya
    Jessika82 skrev 2010-09-06 20:00:58 följande:
    Idag kände jag av höfterna och i lördags så hade jag ont i fingrarna när jag böjde  dem misstänker att jag börjar samla vatten..
    Jag har samlat vatten i massor av veckor nu Tungan ute Är gött jobbigt..
  • Karttikeya

Imorgon går jag in i vecka 25! Glad Jösses vad det går fort! Jag hinner inte med! Skrattande Nu sparkar bebis riktigt hårt om kvällarna, så sambon är såklart överlycklig, det går liksom inte att "missta" sig på vad det är för något därinne Flört

Ska praktisera idag 13.30-22, i morgon 6.45-15.15. Blir till att sova på sjukhuset igen.. Eller ja "sova", låg mest vaken hela natten förra veckan.. Vet inte hur resten av min praktikperiod ser ut, men ska försöka flirta till mig mindre kväll-dagpass, jag har inte riktigt orken!

• Karttikeya

Mja, det kan väl stämma med lite underhudsfett då, för jag är rund o go och har fått massor med bristningar ^^ Men jag tycker inte man ska sörja över det, dom bleknar ju!

Tror inte att det hjälper det minsta med att smörja om jag ska vara ärlig. Jag har inte riktigt känt ett behov av att smörja i och för sig, men tror inte det skulle ha hjälpt mig. Ni som smörjer och inte får några bristningar tror jag helt enkelt är lyckligt lottade!

Min barmorska sa till mig att mina bristningar säkerligen till stor del är hormonella, samt en del genetiska, eftersom jag har haft lätt att få det innan. Och det är ju LITE svårt att påverka Flört

• Karttikeya

Bläää, jag mår inte bra.. Nackspärr och huvudvärk. Hur i sjuttsingen ska jag orka detta.. Kräks
    Nåväl, bara att bege sig iväg...

• Karttikeya

Grattis till pojken Moma!

Nu är jag hemma igen. Tänker INTE sova på sjukhuset mer. Hade nog världens värsta natt i natt så det är inte värt två timmars mindre i restid.. Nu kommer jag visserligen vara hemma 23 och måste åka igen halv sex, men det får fungera. Sover ändå inget på sjukhuset och igår grät jag mig till "sömns". Kanske fick sova 20 minuter totalt. Jag HATAR verkligen att sova ensam, utan Martin och hemifrån. Känns mycket värre nu när jag är gravid, blir så ynklig och känner mig minst i världen.. Vill vara hemmahemmahemma! Känner mig lite löjlig nu när jag är hemma och det inte är dags att sova borta, men är väl inget värt att gå och ha ångest för något och ändå inte sova något..

Har mått lite illa till och från dessa dagar, och när jag står stilla för länge blir jag typ svimfärdig. Orkar inte gå hela tiden heller, så det blir så många pauser där jag kan sätta mig på en stol som jag bara kommer åt. Någon som upplever detsamma?

Svar på tråden December Bebis 2010 :)