December Bebis 2010 :)
Testet var negativt hos gyn
Testet var negativt hos gyn
Gjorde vul oxå.
testen har visat + -
Jag hade senaste mens 31maj...
Nu ska jag vara så duktig.. Jag ska springa 5km... Om barnen är tysta vill säga. Sen ska jag unna mig hemma gjord kaffe glass..
Jag fick byta kl 3 i natt ... + en gång till när han vaknade på morgonen....
Min 3åring väger 18kg. Ska inte vända honom på bra länge... Ska köpa two wayen snart. Så ska lillen få ta över den andra stolen.
Jag trodde aldrig att jag skulle köpa en gåstol men nu har jag en.... Jag har den på altanen min stora cyklar på sin 3hjuling och jag vill inte ha kross skador på fingrar och fötter. Har förbjudit min 3åring att cykla när den lilla är på golvet.
Gåstolen har jag inte i högsta läget så Vilgot får stå på egna ben när han ska förflytta sig.
Min lilla sötis somnade inte för än vid 21... Se hur länge han kommer att sova.
Jag behöver koma igång och träna ... Och äta rätt. Jag är snart uppe på 80kg igen jag som var så duktig och nästan tagit mig under 70.. Men men dags för nya tag. Men jag har en ursäkt... Min sambo jobbar kväll/natt vilket betyder att jag iprincip har barnen 24h. Detta vikariat har pågått i snart 2månader jag är helt slut.
Var på BVC idag. Min lilla plutt väger 10,7kg och är 75cm lång.
Det har inte sagt till mig. Vilgot äter vid 23 och ev en gång till på natten.
min lilla goding...

Vet inte när vi ska ansöka om dagis. Men jag och sambon fundera att vara hemma samtidigt ett tag.
Det är kul! Jag och sambon har båda iphone så vi chattar med ebuddy... Trevligt. Saknar min andra hälft...
62 är ju rena drömmen... Väger nog närmare 80 jag...
Med sonen slutade jag på ca 110kg....
en fråga är detta en klänning eller tröja?

satte den som klänning
Få ni sova på nätterna?