Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Hoppas ni alla har det bra.
    Min dator är sönder men nu har jag sambons än få se om hans pappa han hjälpa och rädda min dator då jag har allas blogg + bilder av ALLA mina barn + bebisbilder och gravid bilder och interljuver och ja ALLT så jag vill att den ska fungera bara så jag kan rädda allt.

Här går det fint elias ligger på golvet och barnen är ute och leker.
    Själv ska jag städa snart oxå och fint väder ute.
    Vill önska er glad påsk med
    Hoppas ni och beisarna har bra.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2011-04-24 09:44:54 följande:
    Usch, igår morse ramlade Tim ur soffan.. "Lustigt", för pratade dagen innan med mannen att det skulle vara så hemskt om det hände.. Så var det ett sånt där obevakat ögonblick. Man tänker inte riktigt att dom har börjat röra sig så mycket mer.. Han låg i ett hörn på rygg och har ALDRIG vänt sig på mage, men det måste han ha gjort nu och ramlat ur, för jag hörde en duns (var i rummet brevid och hämtade frukost) och när jag sprang in i vardagsrummet låg han på mattan på mage, var tyst i ett skrämmande ögonblick och jag slet upp honom alldeles vettskrämd och då började han gallskrika, verkligen sådär förtvivlad. Ingen skada skedd, men TÄNK OM... Så tänker jag hela tiden och har nog aldrig känt mig så skyldig och hemsk i hela mitt liv.. "Tur" ändå att soffan inte alls är hög och att Tim klarade sig oskadd!
    Det går fort när det väl händer
    Nästa gång ska du bara ha honom på golvet för nu kan allt hända.
    Visst blir man rädd men jag fick höra av läkaren att små bebisar tål mer än en vuxen människa eller ett större barn.

Jag har tappad amadeus och elias och båda ggr amulans men ebba har klarat sig iaf .-)
  • 3 barns mamma84

Flickor nu när min dator är paj vill jag få tag på alla eras bloggar så jag kan spara dom till sambons dator så jag har till gång till datorn och sen kan jag ha koll på era bloggar.

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2011-04-25 08:35:16 följande:
    Hur många här fortsätter att tappa sitt hår?? Jag är faktiskt riktigt rädd nu...Gråter
    Har skrivit en tråd om detta: www.familjeliv.se/Forum-24-95/m58583285.html 

Efter jag klippte mitt hår så nu tappar jag inget alls.
    Man ska klippa oxå så stoppar det till.
    Men ja obehagligt var det när man tappar massa hår men ett tips (klipp lite)
  • 3 barns mamma84

Är det 5 månder dom ska börja med vällingen ? kommer likom inte ihåg längre.
    Tänkte köpa välling till Elias nämligen ifrån sverige då danmark inte har massa välling bara ett sort bara.

Sen använder jag tygblöjor till elias nu det går ju jätte bra
    haha jag hade ju kvar sen amadeus så nu har elias dom

Älskarnova- tänkte på vad använder du för shampo ?
    För vissa shambo är sämre för håret likom.

Nu hoppas jag när sambon kommer hem att han säger att han får ta ut semester så vi kommer till sverige på fredag.
    Fan vad jag hoppas att han får.
    Han vill ju men nu är det bara OM han får semester ledigt oxå.
    Han sa till mig ju då vi skulle åka men inte kunde att han skulle ta ledigt och åka men fan igår sa han att vi får se jag blir så besviken har inte set min mamma på 1½år likom

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-04-26 11:25:18 följande:
    Idag blir Elliot 4 månader! Helt otroligt vad tiden går fort. Saknar min gravidmage faktiskt. Trodde jag aldrig haha.

{#emotions_dlg.flower}Elliot stort grattis på 4 mån dagen{#emotions_dlg.flower}
    Ja jag saknar den med faktist men jag vill verkligen vänta lite innan magen får växa på.
    Men man vill verkligen men jag MÅSTE vänta jag vill inte nu ''suck'' haha
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2011-04-26 12:51:47 följande:
    Vrf åker du inte upp själv då till din mamma?

Olivia krånglar oxå när jag ska mata henne men det är så klassikt att de börjar krångla vid bröstet nu, de har så mycket anat att titta på så de har inte tid att äta 
    Om jag kunde skulle jag självkalrt men jag har inte bil jag har omöjligt att ta mig härfrån till tåg eller flyg allt ligger LÅNGT borta.
  • 3 barns mamma84

Älskarnova:
    Okej ja jag vet inte men har iaf hört att det kan vara viss shampo som oxå han göra att man tappar håret.
    Efter jag började med Wella pro series har allt blivit bättre + klippt mig.

deli:
    Buss ja då får jag vänta först 1 tim att bussen ska komma sen så åker inte bussar där x2000 befinner sig så det är omöjligt man måste åka bil och man måste åka över bron som tar 2 tim.
    Vi bor på landet då allt är långt bort.

Mannen fick ta lov så vi åker äntligen på fredag

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2011-04-27 15:36:15 följande:
    Idag har Emil varit ARG! Han blir så frustrerad när han vill men inte kan. Ligger leksaken för långt bort blir han ilsk som satan, eller om det inte går som han vill! O man hör verkligen skillnaden på arg o ledsen bebis... Fler som har börjat visa vilja o temprament?
    *fnissar* trodde jag var ensamTungan ute
    här e det så att när Elias är förbannad får inte igenom sin välja höjer han rösten högt och spänner sig är så arg
    När han väl fått sin vilja OJ vad han lyser upp hahaha och bara skrattar
    Momalicious skrev 2011-04-27 15:41:26 följande:
    Hur ofta sover era om dagen? Elliot brukar vara vaken 1-1,5 timme i stöten och sen sova 1-2 timmar. Efter sambon kommer hem brukar han dock inte sova speciellt ofta eller mycket.
    Elias är uppe ca 2 tim sover på dagen sammanlagt ca 2-3 ggr beror på och ute ca 4 tim och inne ca 2-3 tim beror på om det är lugn o ro som det typ aldrig ärDrömmer

Igår uppfan jag en grej i Elias mun
    En liten tandis hihi han låg med mig inne i sovrummet och ville abrolut ha min finger att sutta på haha massa dregglande men så känner jag något vasst och får en öm finger ut.
    Idag morgonen känner jag efter jag ser inget än men jag känner något vasst under
  • 3 barns mamma84

bajsar er små varje dag ?
    Elias bajsar var tredje dag ca helt lagom för honom.
    Han bajsade idag så han kommer att bajsa i morgon igen

Svar på tråden December Bebis 2010 :)