December Bebis 2010 :)
Funderar på vad man ska införskaffa ätbart, drickbart till förlossningen. Vad har ni tänkt? Jag har packat ner en vattenflaska med sugpip. Bananer, godis?
Funderar på vad man ska införskaffa ätbart, drickbart till förlossningen. Vad har ni tänkt? Jag har packat ner en vattenflaska med sugpip. Bananer, godis?
BF på fredag och inga förvärkar what so ever. Det kommer nog dröja innan vi får träffa lill*n. Känns än mer overkligt att bli mamma när man nästan glömmer bort att man är gravid. Ja, jag ska inte klaga över att jag mår så bra, men man undrar ju om det verkligen kommer att komma ut nån unge. ;) Nu har vi ställt fram barnvagnen i hallen, installerat isofix och spegel i bilen. Handlat skötbord och skötbädd, sytt ett tjog med dreggellappar... hum, hum hum... julpyntat, bakat... Fundrar på att sy en värmekudde i veckan OM jag får värkar... ;) Och HUR mycket det kan snöa egentligen?
Grattis till bebisarna! 
Willes mamma: Jag startade på 68 kg... har väl gått upp 17 kg ungefär. De du! ;) Men nu (snart) ska det bli andra bullar. Eller inga bullar snarare. Tur att min man också inser att vi måste skärpa oss med matintaget.
Jaha... på fredag är BF. Inga tecken på att lill*n vill ut. Fick till och med väcka knodd idag för jag blev lite orolig. Det är så lugn där inne idag.
Go morron!
Ludicrous: Låter som att bebben har sjunkit ner bara. För mycket clementiner? Oooops! Jag som är storätare av sådana. Men jag förstår inte varför det inte skulle vara bra. Det borde väl vara extra bra om man "tar sig ett järn".
Intet nytt i övrigt. Men det får gärna vara lugnt fram till helgen. Då blir det nog aktiviteter både här och där... :)

Har nog ingen overall i större storlek, så det får jag köpa eller önska mig 
Jag börjar fundera ang. infektionsrisken, jag som badar typ varannan dag... :) Det är ju ofta man hör gravida som är öppna utan att veta om det. Är det så klokt att bada nära BF då?