December Bebis 2010 :)
Du kommer att märka av tro mig
Haft en piss natt. Ska till BM nu på morgonen. Vecka 36+0 idag...tiden går sååååå långsamt nu!
BM-besöket gick bra idag. Samma sfmått som förr veckan och alla värden var bra. Bebis ligger ordentligt nerkilad. Hon sa "han ligger ännu längre ner nu, jag kan bara känna hans käkparti"..=)
Jag har molvärk i ryggen fortfarande. Sen har jag FRUKTANSVÄRT ont i fogen fram. Det är riktigt illa och har varit det sen inatt. Tyck synd om mig? Någon mer som har som jag?
Skönt att jag inte är ensam om detta. Tycker synd om oss allihopa!
Min sambo är pappaledig från den 1 dec. Så jag behöver antagligen inte ringa hem honom om inte bebis kommer innan dess ( han har 4 arbetspass kvar)..
Läste att relaxin hjälper till att mjuka upp livmodertappen. Kanske därför man har extra ont i fogarna nu, för att det faktiskt inte är jätte långt kvar. För det är ju relaxin som orsakar foglossningen. Jag hoppas att det är så. Jag har fruktansvärt ont i framfogen. Sen verkar min BM tro att jag ska få tidigare. "Han kan vänta en vecka till" sa hon idag. När jag sa att jag hade ont i korsryggen(molvärk som kommer och går) plus att fogen knakar extra mycket, då sa hon bara "han kommer nog snart"..Jag hoppas innerligt att hon har rätt.
Mitt SF mått va samma som för 2 veckor sen.
Jag kan varken sitta, ligga eller stå/gå utan att det gör ont nu...
Vi har redan bestämt namn ( min sambo bestämde sig från dag 1 ;) ) Hoppas nu bara det är en liten Wictor som tittar ut ;)
Gipsmage gör vi ikväll. Jag ska julpynta idag ;) Storstädningen gör jag pö om pö under dagen. Tvätta ska vi också göra idag. Storhandla. Jobbigt bara att storhandla utan bil..Hmmm..får bli att jag tar taxi ;)