December Bebis 2010 :)
De rejäla slemmiga flytningarna började för mig förra året tre veckor innan Charlie föddes, så jag hoppas det är samma nu (har ju hela FEM veckor kvar till BF annars) ![]()
Här ska det bli 1-årskalas idag, lille födelsedagsgrisen sover sött nu medan mamma och pappa (mest pappa) förbereder för kvällens gäster som ska få Boef Bourgignon och jordgubbstårta och lite vin ![]()
Mitt humör svajar också lite upp och ner, jag som brukar vara positiv och glad i alla lägen upptäcker plötsligt att jag börjar bli gnällig
Jag sa till min man att jag inte tycker om den här förändringen, men han är lika kärleksfull och förstående som vanligt och säger "jag älskar dig lika mycket när du gnäller, då har jag dig här. Hellre en gnällig Cissi än ingen Cissi alls" 
Fast igår var jag snäll hela dagen ![]()
Angående det där med täcke och kudde (jag vet att det har diskuterats tidigare men jag måste bara fråga). Är det viktigt att täcket inte är för stort, så att det blir korvigt? Har inte provbäddat vår bebiskorg förrän idag; och täcket (vagg-täcke) blev alldeles knöligt och täckte lite mer än hela botten på korgen. Är det riskabelt? Sedan tyckte jag täcket var lite väl tjockt...är det bättre att ha en fleecefilt och klippa till än ett riktigt täcke..?