December Bebis 2010 :)
Min man brukar hjälpa mig annars funkar det inte, det värsta är att han blir lite till sig då och de kan jag ju förstå. Fan vad jag saknar att ha sex!!!! förhoppningsvis hoppas jag kunna ha sex i december eftersom mitt avslag brukar försvinna väldigt fort så jag hoppas det blir så den här gången oxå
Jag har försökt övertala sambon, men han är av någon anledning inte alls sugen på det.
Jag saknar också sex, får inte för läkarna. Vi har fuskat någon gång men insåg ganska snabbt att det inte är värt det för magen börjar krampa på en gång... Det värsta är att det sätter igång bara av tanken på sex, och den har jag svårt att tvinga bort.
Jag räknar inte med att kunna ha sex förrän i februari efter förlossningen. Jag har gjort två operationer på livmodertappen och i livmoderhalsen och efter både de operationerna sade läkarna att man brukar blöda som längst en vecka, jag blödde i över en månad, rikligt, båda gångerna... Har väl förmodligen inte det bästa läkköttet i den regionen.
MEN i december ska jag har sex! Så fort Liten är tillräckligt stor för att det ska vara okej att komma ut i verkligheten så..!