Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Elias somnade ju 19.30 och vaknade igen klockan 03:00 tiden sen kl 08.00 åååh jag har sovit gott precis som alltid inget jag kan gnälla över
    Nu sover han igen efter en grötmorgon
    Vi har sol hihi härligt och barnen tittar på desneydags.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

E får redan brunsås i potatis och kött för han vägrar äta något annat

• 3 barns mamma84

Jag har inte börjat med sittvagn en vår Emmaljunga är framsittade så inte mot oss alls så men jag tänkte tvätta den i morgon så får vi se vad vi gör.Men än har jag liggvagnen till elias och tagit bort hårdliften så han ligger i vagnen utan hårdlift det är som en stor korg lixom.Men jag kan ta liggvagnen och ta bort madrassen jag har i som gör till vagnen och så finns det en tun madrass under så jag sen kan flytta och ta upp sittdelen på liggvagnen Men har inte testat det häller alls

Idag vaknade Elias klockan 06.00 och fick mat och han var super pigg har aldrig innan hänt men nu oj jag trodde jag skulle bli knäpp haha där låg han i sin vagga och bara pratade med alla oss som låg och sov men sen somnade han om visst till 09 tiden men då hade jag redan cyklat iväg för o lämna barnen så där låg han sen i vår säng med sambon och myste tills jag kom och sen tittade vi på film vi tre Få se när han vaknar i morgon haha

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-05-23 22:22:59 följande:
    Har du gjort nåt nytt gravtest eller har mensen kommit, 2barnsmamma?

Elliot somnade åtta och har inte vaknat än, omg!

Hej !

Jo ett test blev andra gången hos läkaren ett svagt + sen innan i onsdags var i vecka 8-9 där omkring enligt läkaren men i fredags kom tyvärr blödningar och jag har blött och blött enligt sjukhuset i lördags så var det ett ma som ägre rum igen en smärta jag har gått omkring tydligen så var den död sen innan jag fick ett + som inte kunde förföljas och hormonerna jobbade på som vanligt.Har inte haft lust att vara inne och inte vela prata om detta häller då det är grymt jobbigt att gå igenom med.Frågade oxå om detta kunde bero på kejsarsnittet osv men enligt honom så var detta bara något som skädde...Jag ska till läkaren på fredag igen och se hur allt ligger till och om allt kommit ut som vanligt.

Så gravid var jag men ville likom se hur allt skulle leda sig fram till vi skulle ju behålla självklart men när jag fått 3 friska barn och ett MA innan så ville jag veta att denna skulle gå precis som alla andra men tyvärr blev det ett MA igen

• 3 barns mamma84
    Stronza simpatica skrev 2011-05-23 22:50:55 följande:
    2 barnsmamma: beklagar :(, styrkekramar

Tack ska du ha det har varit så himla jobbigt jag ville inte uppleva detta om igen jag ville verkligen inte detta. Att jag inte inbilade mig om symtomer var skönt men att få ett + som aldrig blev starkare var ju så tråkigt. skulle tillbaks till läkaren på fredagen men istället fick jag ringa och säga att det kom ut istället och läkaren ringde sjukhuset och jag fick vänta på att sambon skulle komma hem och barnen skulle hämtas och så skulle vi åka in på förlossningen igen. en underbar gyn läkaren manlig tysk som jag hade innan 2009 så var det skönt att man visste hur han var och allt och att man gått igenom det en gång innan. nu var man berädd på vad som skulle hända likom. men på fredag ska vi till sjukhuset igen och se att allt ser okej ut där inne.

• 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2011-05-23 23:31:28 följande:
    Måste höra med er, lämnar ni era små hemma ensamma när de sover? Jag kan slänga sopor och sånt som går snabbt men skulle aldrig gå och göra ärenden etc. Saken är den att jag umgås en del med en tjej som har en liten som är några månader äldre än våra. Sist vi sågs så berättade hon att hon går och tränar och liknande när bebisen sover, jag blev så ställd då så jag sa inget. Men på kvällen när jag tänkte på det så blev jag verkligen illa till mods, fattar inte hur en till synes vettig person lämnar ett litet barn i upp till en timme ensam. Att man vågar det??!

Skulle inte falla mig in !!

Nu bor vi i radhus likom så om jag ska ut och ta en kopp caffe o så så sitter jag ute och dörren är öppen och han ligger och sover. Men sen går jag in om jag inte får för mig att lägga mig ner på gräset med barnen eller själv eller bara koppla av och njuta av solen som typ kommer när den kommer. Men skulle aldrig lämna honom själv det kan ju för fan hända vad som hällt. Har lämnat ebba med honom när hon matade honom med flaska när jag lämnade Amadeus som skulle till dagmamman som bor 1 minut från oss (grannar) så sen var det 1 min hem och allt hade gått bra hon är ju 6 år så det kunde jag lita på gott o väl men ALDRIG ensam

• 3 barns mamma84

Tävlar om denna bärsele Babybjörn man kan ändra banden då barnet blir större och tjockare jag hoppas jag vinner, Visst är inte chanse stor men fy för den som ger sig nu väger ju elias över 8000g och jag har en bärsele men jag får så himla ont i min rygg kan bara ha honom i högs 10 min sen dör jag av smärtan !! förstörde ju min rygg med andra graviditeten + kejsarsnittet så jag hoppas detta skulle gå bättre. VAD tror ni ?
  • 3 barns mamma84
    Stronza simpatica skrev 2011-05-24 01:26:41 följande:
    En sàn dàr bàrsele har jag och jag fàr jàtte ont i ryggen av den och Oliver vàger bara 6250. Men kan ev ocksà bero pà att jag inte fàr den i ràtt hòjd i ryggen dà jag har sà stora bròst.

Okej men vilken ska man ha då som skulle passa bättre mot rygg då ?

Jag har iaf små bröst haha mäst tax öron haha

• 3 barns mamma84

Tack alla ni är så underbara !! Idag har jag haft en mensvärk som jag bara suttit ner och haft en smärta som heter duga har hållt på och svimma antal ggr innan jag skulle lämna barnen på dagiset idag. Nu är det bättre fick i mig lite mat och kaffe.

Det blir någon skydd nu ett tag här men jag måste nog vänta innan mensen kommer...Borde nog blöda ca 7 dagar tror jag men det beror på kroppen.

• 3 barns mamma84

Elias var ass pigg igen kl 06.00 herregud är detta någon slags utveckling att dom ska vara pigga nu på morgonen ?

Nu ligger herre min brevid mig i sängen och stoppar in allt i munnen och små gnäller och typ är arg på sin gosedjur haha och biter och har sig

Svar på tråden December Bebis 2010 :)