December Bebis 2010 :)
Gud så fin den är !!! så denna är bättre för ryggen då ? vilken vikt klass ? och pris ?

Gud så fin den är !!! så denna är bättre för ryggen då ? vilken vikt klass ? och pris ?

Idag ska jag göra stora steget
min bebis börjar nu bli stor så vi ska ta bort vaggan nu idag tror jag
han är så lång så det bara är 3 cm kvar ca på vaggan fast han ligger högt upp. Undrar bara hur det kommer atta vara för honom han är ju så van med att ha vagga o sova i från BB tid till nu 5 månader + veckor. ååh min bebiiiiiis. Har ingen speldosa heller men den jag har ja han blir knäpp på den haha försöker riva ner den hela tiden när han bara tar upp armarna ![]()
Utveckling
Igår så låg han på soffan men jag blev så chockad plötsligt reser han sig upp från liggandes havliggandes kudde under och börjer sig frammåt !!
jag bara vahhh haha och la ner honom igen detta gjorde jag 4 ggr ca och varje gång kommer han upp mot sittande
han tränar magmusklerna hihi starka pojken då ![]()
Eller hur gallet fort
och jag kommer ihåg nør elias kom hem och var så liten så hans vagga var JÄTTE stor
Cissi: har Dina barn förmåga o vara små och långa? Min har förmåga och vara stora och långa.
Då e våra lika stora
fast 67,5cm och va 4150g
Så nu har jag tagit bort vaggan och tagit fram spjälsängen
ååh nu är han bebis igen haha han ser så liten ut i sin spjälsäng
tar kort på den i morgon han ligger just nu och sover efter en skön duck haha ![]()
Han pillar ju på allt så när han låg på skötbäddet inne i duchen har tagit bort babybaljan då den är stor och jag får så ont i min rygg likom så skötmadrassen är mkt bättre tycker vi han och jag
men iaf så när jag duchar honom ligger han där på rygg och vill bara hålla i och är så fasinerad av alla strålar
till o med kissade på mig ![]()
Juste det VIKTIGASTE idag ålade elias !!!
woohoo jag har allt på film ![]()

Min läkare som vaccinerar Elias gör samma sak gör allt direk och sen är det över och elias gråter ca 1 sek sen är allt okej igen ![]()
Alla gångerna har han sluppit feber det e skönt ![]()
Samma här
medans elias sitter på min knä
Ludi: Vilken skata du hade där som bvc om jag skulle vara där skulle jag fråga henne rakt ut om hon visste något om mina barn som mamma vet man MKT bättre vad man gör och inte och vad man ger och inte man vet nog lite bättre...Men som solkräm ska man ju inte ge men cancer haha vilken tönt !! idagens läge får man cancer av allt det borde hon själv veta.
Elias äter nu bara 1 gång på natten 260 ml och sen på morgonen gröt + vatten + ersättning 120 ml Han följer sin kurva som ligger över normal kurvan rakt av och jag gav honom innan 2 ggr på natten men nu äter han bara 1 gång på natten och sover från 20.00 till 03.00 och sen 07.30-08.00