• MFJG

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-11-25 15:20:30 följande:
    "Vanlig obalans" kanske?
    Kankse. Bara så chockad att dem kom från en dag till en annan. Tycker ju den borde smyga sig på en ;) Inte bara komma sådär PANG! ;) Skönt med fixerad bebis..=)
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-25 15:21:13 följande:
    Hmm jag som äter mat hahaha hmm låter som jag oxå men mina e inte trådiga tror jag har ju trosskydd haha men mina e GULA läste på googel igår och det stod att gula ''snorgul'' är slemmisen
    Oj sorry ;) Du ska ju inte läsa preggo forum när du äter haha! :D
    Ja fast det är nog inte min slemmis. Då måste ju livmodermunnen börjat mjukas upp och det har inte hänt än. Iaf inte för 2 veckor sen. 

• MFJG
    delifi2 skrev 2010-11-25 15:50:29 följande:
    låeter som din slemmis börjar lossna :)

Har haft 1 enda jävulsvärk idag och när jag sov dessutom!! :-@ sen så har jag mest haft onda sd idag, vill att min slemmis ska lossna så jag vet iaf att nåt är på G. Just nu känns det som hon kommer om 2 veckor

Vet inte om jag vill bli igångsatt nästa vecka om det nu skulle vara så att huvud ligger fel. På ystad så får man inte föda i säte utan det blir ks ist och det vill jag inte.... Så jag hoppas hon ligger rätt  imorgon
    Jag kan ju hoppas det är slemmisen. Men sist jag va inne på koll för 2 veckor sen var cervix stängd. Så jag vet inte..Då ska det vara pinvärkarna igår som gjort någon form av nytta ;)

Allas längtan efter bebis är nog väldigt stark just nu! Hoppas din slemmis kommer imorgon bitti =) 
  • MFJG

Dem luktar inget. Är nog bara vanliga flytningar då.. Märks att man är inne på slut tampen nu och letar efter tecken överallt!

• MFJG

2 barns mamma - en sån mobil med fjärrkontroll fins på BR, märket är bellino...

• MFJG

Här är för övrigt en till med ett jäkla tryck neråt. Ja och så dessa fruktansvärda ilningar i ljumskarna som gör att man tappar fotfästet helt. 

Kan TS kanske lägga till BF listan längst upp? 

• MFJG
    Emelle skrev 2010-11-25 19:15:59 följande:
    Alla ni med flytningar, hur är de i färg och konsistens?? Har bara skumläst inläggen nu idag där ni säkert skrivit...
    Mina har ändrat sig till gulaktiga lite tjockare, dock luktfria...
    Förut var de helt genomskinliga men väldigt rikliga...

Och ni som har bebisar som fixerat sig eller endast är ruckbara.
    I vilken vecka blev dom det??
    Lilla A är ju rörlig och har varit det i flera veckor, men verkar inte alls vara intresserad av att fästa sig där for real..
    Mina flytningar har blivit sådär geggiga gröna slemmiga snoriga. (hoppas ingen äter och läser ;) ) Dessutom har jag gått från noll flytningar till hur mycket flytningar som helst.

I vecka 34+0 så fixerade sig min bus i magen. MEN jag tror han legat fixerad sen jag var på TUL då hon inte kunde rubba honom då. Så sen vecka 32+ nånting.. Sen är jag omföderska och det är ovanligt att dem fixerar sig då vad jag fått höra. Vissa bebisar fixerar sig inte förens precis innan förlossningen startar. När jag väntade min första så fixerade han sig i vecka 37+någonting..
  • MFJG

Är det någon mer än jag som känner inuti fissen när bebis i magen rör sig. Trycket neråt har ökat idag och så fort han rör sig så känner jag det i tappen typ..Känns VÄLDIGT konstigt!

• MFJG
    Viktoria81 skrev 2010-11-25 21:41:06 följande:
    Måste bara berätta att i måndags kom min lilla Joel till världen. Lite tidigare än väntat...i vecka 38+1. Han är världens sötaste Tyst Lycka till alla ni andra med era magar och bebisar!
    Grattis!!! =)
  • MFJG

Precis gjort en gipsavgjutning av magen. =) Finns bilder på min blogg! 
    PLUS att ni måste gissa i min gissningstävling =) 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)