Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-12-03 14:43:29 följande:
    Nej jag har läst på och Kåvepenin är tydligen förstahandsvalet man gör *slår sig själv på fingrarna* Men heracillin är ett "hårdare" penicillin så du kan nog vara lugn ändå Tungan ute Antar att hon inte ändrade till kåvepenin ändå på VC?

Nej rör dig du med måtta, men det är klart att du ska försöka ta det lite lugnare än vanligt, du är trots allt höggravid och har en infektion i kroppen Flört
    Jo hon ändrade och tyckte att trots att jag tagit en tablett heracillin idag skulle jag dundra på med kåvepenin 3 tabletter ändå. Heracillinet fick jag 1x3x5, kåvepeninet drog hon på 1x3x10 , läkaren skratta till lite när jag sa att jag fått heracillin i 5 dagar, ett skratt o en hmmpf..

pratade precis med pappa och han tyckte precis som jag att det är tidigt att byta anitbiotika efter knappt ett dygn!
  • ludicrous

(det går inte att citera med telefonen...)

Emelle- hur sjutton når du ner att fixa fötterna?? Skulle jag med vilja men ska jag nå dom måste jag sitta skräddare, o då kan jag ju inte ha fötterna i vattnet eller så.. :(

Här blir det pizza, julkalendern och så har ju nya Donkey Kong spelet kommit, så jag lär inte se varken man eller barn denna helg!

• ludicrous

Hej tjejer. En väldigt privat grej o fråga om egentligen, men skitsamma.

Hade sex med sambon i morse, o efter för att skona sängen knölade jag in en liten handduk i trosorna, så slipper man fläckar när "juicen" rinner ut... Jag kände ju hur det rann men när jag kom ner på toa var handduken verkligen dyblöt! Kissade o det fortsatte rinna, har lite SD som känns, men inte mer, o det e ju som vanligt efter sex... Satte i ett trosskydd o känner att det rinner till lite då å då, har ju flytningar men ha.. Är rädd att typ vattnet gick eller nått! Hur lång tid tar det typ innan det borde vara blött i trosskyddet då?

• ludicrous

Ja här sprutas det till höger o vänster hahaha :D tror inte det kommit nått mer så det var nog mest "kärlekssaft" ;) ligger jag ner känns det inte så mkt men sätter jag mig o ställer mig får jag förvärkar. Ska ta en promenad med hunden o skotta en väg fram till boden där skötbordet står så får vi se :)

• ludicrous

Det här var ju handduken som blev jätteblöt o sen att det fortsatte komma när jag kissade. Sen blev det nog inte mer, flytning har kommit o det borde det väl inte göra om vattnet gått? Har det kommit mer är det typ droppar bara

• ludicrous

Jag vet inte vad jag ska tro nu. Har lite ont, lite sammandragningar o så. Syns inte nått speciellt i trosskyddet och jag vill inte ringa förlossningen för att få höra att min käre man har en stor kärlekssaftsproduktion :P

• ludicrous

Stoppade papper mellan benen nu, trosskydd o bindor märks det ju aldrig på om dom blir blöta :P

Svar på tråden December Bebis 2010 :)