December Bebis 2010 :)
Bebis är ju förliten! Pappret blev iaf blött... Känner mig döööfjantig
Bebis är ju förliten! Pappret blev iaf blött... Känner mig döööfjantig
Pappret luktar papper ;) är i 35+5 idag. Pratade med dom å jag skulle se om det fortsatte under dagen, haha det har bara hållt på sen halv nio ;)
Ska ha kalas för sambons son nu, så jag håller väl koll tills dess :)
Grattis!!!
Har pratat med förlossningen igen och för andra gången på en vecka stött på sjukvårdsfenomenet att få olika besked. Jag sa att trosskyddet var fuktigt. BM jag pratade med första gången sa att det inte ens behöver märkas mer än några droppar typ, denna BM sa att då är det nog inte vattnet. Blir det värre med förvärkarna skulle jag höra av mig igen...
Om det skulle vara vattnet så är det ju ännu mer jobbigt om det inte drar igång alls, inte sålyckat. O andra sidan ska jag på TUL på onsdag, då ser man ju hur det e med vattnet... Blir så frustrerad bara
Dom ser ju vattenmängd på onsdag, jag är mer nojjig för infektionsriskdn nu, annars hade jag gärna kört en omgång till med sambon för att se vad dom händer :) ligger o vilar nu o har varken förvärkar eller sd.
Jag har ju redan en infektion i kroppen, spelar sånt in?
Ja, bebis ligger väldigt långt ner.. Men ja, tänker inte tjata på dom :(
2barnsmamma - gör vanlig knäck, bara att googla, men släng i ett paket saffran med. smarrigt!
God morgon alla!
Här har det varit lugnt under natten, jag har börjat vakna mer om nätterna, jobbigt att inte få någon sammanhängande sömn. Något mer har inte runnit till så jag låter det vara än så länge så får vi se vad dom säger på TUL på onsdag.
Är jättetrött idag, dagen igår var rätt påfrestande :P
36+0 idag :D:D