Lillkillen skrev 2010-08-25 13:41:38 följande:
Btw - här är en till som älskar Tradera.
Både köper o säljer - har handlat endel till lillasyster nu kan jag säga =)
Nä här än så länge bara handlar jag
Blir kanske sen när alla barn är färdiga osv som man börjar sälja, ele när vi inte får plats mer

Momalicious skrev 2010-08-25 14:40:45 följande:
Hihi, låg i soffan och hade precis smörjt in magen (som kliar så in i helvete för övrigt) och då började bebis sparka och jag såg riktigt hur magen hoppade till! Inte tänkt på att man kan se det innan, men det är väl klart man kan om man kan känna på utsidan haha. Så himla mys!
Synd att inte smörjning förhindrar bristningar, hade varit käckt! Men nu måste jag smörja vare sig jag vill eller inte, min mage kliar galet mycket! Gör era det med?
Mått lite illa de senaste dagarna, vet inte varför. Inte alls kul! Vill ju kunna fixa omkring här hemma och så, men istället ligger jag bara i sängen eller soffan nästan hela tiden eftersom mår illa. Och hungrig är jag också, hela tiden!
Nu ska jag försöka hitta på nåt gott till middag och kanske ta tag i disken.. Om jag inte kräks först!
Min kliar med & brister för varje dag.....tom insidan av låren....
HAhaha ja det är såååå coolt när hela magen rör sej, man kan sitta & stirra länge på det
Ujj inte kul att må illa hela tiden, men här är en till som är hungrig hela tiden & har varit sen v 12 ca

ÄlskarNova skrev 2010-08-25 15:37:32 följande:
idag har jag också varit på MVC och här såg allt toppen ut! Vad skönt!
v.25+0 idag:
fosterljud:147
sf-mått:26
järnvärde:116
socker:4,1
blt: 110/60
vikt:70,5 (+5,5kg)
fick min nästa tid den 23/9 och kommer då vara i 29+1, är det samma för er andra ungefär?
Härligt
Jag var senast i v 23, ska gå nästa i v28 (27 hela), efter det v 31 tror jag....
SaraKlippan skrev 2010-08-25 15:55:51 följande:
Var nere i malmö idag och gjorde köns UL :)
Vi ska få en liten POJKE!!! Han visade gladeligen upp sig men ansiktet ville han inte visa! :(
Han låg hela tiden med händerna för ansiktet och jag fick vända o vrida på mig men han låg bekvämt kvar... så det blev inget 3D/4D UL som det var tänkt!
Men nu vet vi att det är en liten pojke iallafall och allt såg bra ut! Han tycker väl helt enkelt att vi får vänta på något o inte få allt nu!
Så en bekväm, anonym liten pojke som verkade rätt så lugn!
Härligt att se :)
Fick också veta att moderkakan sitter i framvägg... kan ju va därför jag inte kännt så mycket!
Idag känner jag mig lite gladare och framförallt lugnare nu när ja vet att han mår bra :)
Nästa vecka bär det av till ullared :)
Kram på er alla
Grattis Grattis

hihih en liten blyger!!
Skönt att du lugnade dej, hjälper en mycket!!!
kram kram
Sandragumman skrev 2010-08-25 19:16:17 följande:
är de för tidigt med förverkar? kan man inte få sånt...
Jag har haft förvärkar, ordentligt 2 gånger....så det är inte för tidigt för endel...