December Bebis 2010 :)
Ja jag kan med sova hur mycket som helst! så skönt är det!!!
Emelle: Jag & du känner precis likadant! Min sambo gnäller inte men jag märker att han också tycker det är jobbigt, för han är på dåligt humör ofta. Är oxå den som vill ha det mesta städat & iordning hela tiden. Nu orkar jag inte med stör mej ändå på hur det ser ut! Ska prata med BM imorgon, kan vara så att jag har för lågt blodvärde oxå, brukar få det tidigt eftersom jag har en tarmsjukdom oxå. Minifer: Usch migrän är ingen hit, jag har tur att slippa det under graviditet, har det rätt ofta annars! MalakiW: Smart
Linasmama: Min är med mer svullen för varje dag, idag sa pappa att jag blivit stor & att det nog var två! hmmm... Mopplis: Grattis ![]()
Oj vilket jobbigt inlägg det förra blev
Idag mår kan kanon förutom min trötthet& slöhet!!!
Har snusat innan, men la av idag för det är nog därför illamåendet fortsätter, har inte mått illa efter det! Knas
Nu är mitt humör ännu värre
Jag har med kännt i magen, men jag tror mer på att det är tarmarna
För så kunde jag känna som ogravid oxå
hihihi
Min pappa tyckte jag blivit stor idag
haha tack för den, hur ska detta sluta!
Inskrivning imorgon & v 10+0 ![]()
10+2 idag! Enligt BM 10+1 men jag går efter min egen tills RUL.
Mitt illamående är borta så länge jag äter när jag måste ele så. Mycket skönt, fick sluta snusa för det var det som gjorde att jag mådde illa i slutet. Så mitt humör har varit ännu värre!!! Stackars min sambo!!! Så synd om honom....& så kan jag inte göra nått åt det....lite jobbigt....
Så det jobbiga just nu är:
Tröttheten
ingen sexlust
dåligt humör typ jämt
att jag inte fått se mini där inne
deppigheten
Pratade med min BM om deppigheten & tröttheten i måndags på inskrivningen & det kan vara så med tredje barnet osv. Tröttheten kunde jag testa järntabletter, även om mitt järnvärde var bra nu.
Jaja, det börjar bli bättre & bättre iaf...
nästa besök är den 5/6 & då ska vi lyssna på <3
RUL blir någon gång i början av Juli.
tack för mej ![]()