December Bebis 2010 :)
Emelle skrev 2010-12-05 16:04:03 följande:
Till viss del. Sen tror jag faktiskt ALDRIG att en man kan sätta sig in i alla hormon påslag, irritation, trötthet, sömnsvårigheter osv en graviditet innebär.Att sen ha en jävla morsa som smäller på med bra kommentarer gör ju männen...ännu smidigare!
Blä!
NhjärtaD skrev 2010-12-05 15:24:50 följande
Håller tummarna för dej att du får som du vill, det fick juh jag så hoppas du med får det!!
Håller tummarna för dej att du får som du vill, det fick juh jag så hoppas du med får det!!
Sen kom det fram häromdagen att hans mamma hade både lustgas, ryggmärgsbedövning och två sprutor i underlivet- det PLUS det faktum att det är trettio år sen hon födde barn tycker jag borde säga rätt tydligt att hon kanske inte minns precis hur det kändes. Och jag försöker få honom att förstå hur indivduellt det är osv men han lyssnar hellre på henne. O upprepar hela tiden att hon minsann var ute o rökte en o en halv timma efter sin förlossning och det tog minsann bara tre timmar så det kan ju inte va så farligt osv osv.
Nämnde att en kompis låg med värkar i nästan två dygn och han undrade då hur hon gjorde med sömnen, försökte förklara att man nog inte direkt sover när man har kraftiga värkar. Då frågade han vart pappan får gå å lägga sig. Så han ska tydligen lämna mig om han blir trött...
Känns ju jättebra- inte
. Förhoppningsvis kanske män överlag fattar liiite mer bara de är med och ser att det faktiskt gör ont.Nu låter han helt plötsligt som värsta svinet, och det är han verkligen inte:). Bara lite självupptagen kanske:).
. Känns mest positivt för kommer den innan så blir man ju inte annat än glatt överraskad:)

. Jag hoppas allt känns mycket bättre när ni väl är där!