December Bebis 2010 :)

GRATTIS

NÖJDA MAMMOR = NÖJDA SMÅTTINGAR 
Nee, verkar ju som hon mår bra, trotts att hon sovit så länge*ler*
Just nu ligger hon på Ikeas baby lekmatta å låter...nöjd *S*
Ska testa minifom när vi utvärderat sempers magdroppar, ifall det inte blir jättemycket bättre av dessa alltså. Magknipet är väl det som verkar störa honom lite, men han skriker ju inte alls lika mycket som bara för några dagar sedan. Av sempers magdroppar kan dom bli värre dom 2 första dagarna och det är tredje dagen för oss idag och han är bara bättre, men det kan dröja upp till en vecka innan man bör utvärdera. Ångesten börjar släppa lite, men vågar ju inte slappna av helt..
Var på extra kontroll på sahlgrenska igår, ang min totala sfikterruptur...
Verkar som att allt läker som det ska, och jag har hittat knipet, men är fortfarande svag i bäckenbotten muskulaturen...fick med ett träningsschema hem...
Frågade henne om min känsla av att vara "trängre", och att mina innre blygläppar vart mindre nu än innan...
då sa hon att "dom KAN ju ha sytt ihop FÖR MYCKET"
men att hon inte kunde bedömma det utan att jag ska kolla det med min BM på den vanliga efterkontrollen, jag ska proppsa på att få bli undersökt vaginalt
bara för att få ärret undersökt från insidan oxå....( HATAR att ligga uppfläkt i gyn-stol...)
Ang sex så, NEJ.. den aktiviteten finns inte ens på kartan än, vet inte NÄR jag ska "våga" mig på det, som det känns nu så stramar det en hel del, å känns "torrt" ....
Så här myser vi, fast utan just själva penetreringen...funkar bra det med, men visst längtar jag till den dagen vi kan "gå hela vägen"....