December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-09-14 21:53:05 följande:
Imorgon är det våran 1-årsdag, på torsdag ska vi till barnmorskan, i helgen ska vi hämta massor av bebissaker (barnvagn, spjälis osv osv osv) och ställa hos min mamma tills vi flyttat. På måndag börjar intensivkursen och idag fick jag hem papper för bokat teori- och körprov som körskolan redan bokat åt mig. Herregud! Blev så verkligt när jag fick ett datum och en tid för när det ska ske allting! Jättespännande men läskigt samtidigt. Sambon kommer vara den enda som vet om när jag gör grejerna, så ni kommer inte få veta förrän efteråt men ändå. Galet. Ska tvinga med sambon den dagen jag gör körprovet. Klarar jag det så kommer jag vilja se honom direkt efteråt och klarar jag det inte kommer jag ju självklart vara ledsen. Men det är okej för jag ska göra körprovet på eftermiddagen så han får bara ta ledigt några timmar. Han har lovat mig det
Imorgon är det ju som sagt vår 1-årsdag, så det ska vi fira med en riktigt romantisk dag. Har inte sagt nåt till sambon men imorgon när han kommer ska jag ha gjort hela lägenheten mörk och ha tända ljus överallt, sen ska jag leda in honom i badrummet där jag ska ha fixat ett härligt bubbelbad till oss båda med massor av tända ljus och rosor och alkoholfri champagne. En liten mysig överraskning sådär! Efter det ska vi fixa middag tillsammans, räkor med hemmagjord vitlöksbaguette och chokladpaj till efterrätt. Vi ska se på Idol och sedan någon mysig film och bara vara tillsammans och pussas massor! Kvällen ska avslutas med en mysig helkroppsmassage eftersom han masserar mig varje dag så förtjänar han det! :)
Willes Mamma 08 skrev 2010-09-14 22:00:14 följande:
2 barnmamman: William min första fick jag i april och hade då bara en tunn overall till honom,användes knappt då de blev så varmt fort de året,sen i dec hade han ju stl 74 i overall,haha o då va den ändå lite förstor för honom,så för bebis blir den way to big Tack söta du för erbjudandet,men försöker nog hitta nåe overall här
I morron ska vi i varje fall på 3D UL....bestämt att vi ska gå på det=) Känner jag behöver de, muntra upp mig lite....e så mycket fokus på jobb o huset så jag hinner aldrig tänka på bebis el känna efter,däremot tycker ja inte att den sparkar lika mycket längre o de gör mig skit nojig o rädd,usch! Är i v 28
Mamalicious: måste installera flash el va de hette på nya datorn innan ja kan se din klipp på youtube! såååå synd för hade velat se jue....men kan kolla när sambon fått in de där programmet
Ingen annan som vet vad de ska köpa för vinteroverall m,m?
mycket söt...ska lägga in en bild på den. Blev inge bra men man ser den lite, är öron & svans på den Sen har jag kikat på POP:s windstopper overaller.
Tunn mössa hade jag på Elliot, han kom i januari, sen luvan över.
AnnaCL skrev 2010-09-15 09:07:29 följande:
Hej på er. Alltså hur fungerar era samliv? Jag känner mig som jordens tråkigaste sambo som inte tar så mycket initiativ till sex. Kroppen känns inte heller så attraktiv så det bli att det får stå på sidan lite vilket inte känns bra.