December Bebis 2010 :)
Men snart så kommer som riktiga jobba onda än hahaha då missar man inte
Gratis försäkrins hade jag med sonen (Trygg hansa) jätte bra det gäller nog redan nu om jag gissar rätt
Nu vet jag inte om danmark har ??
Ska kolla upp..
Hej flickor alla på smällen
jag var på Inskrivning hos barnmorskan igår och gick lyssna på hjärtat
fan vad underbart !!!!!!!
Hon kände till och med på livmodern och hur stor den var
den var ända upp till naveln när den igentligen ska vara under naveln ca 6cm under typ.. men jag hade som en på 20 veckors då livmodern är till naveln
men det var helt normalt för mig hon sa bara att edt kunde bero på att jag väntar tredje barnet eller att denna barnet OXÅ kommer bli ett stort barn
så nu får vi se..
Det var prat om planeradsnitt och igångsättning..
Igångsättningen skulle jag få ta redan 1 månad innan Bf datum alltså någon gång i Nov månad
om jag skulle ta snitt skulle jag ta ca samma där med pågrund av ett stort barn..
Men jag vet inte vad jag vill jag sa till henne att jag vill nog inte bli igångsatt jag vill gå över tiden om jag går över och få snitt då.
Men vi får se
Någon gång på Lördag ska vi åka till sjukhuset där jag ska föda och vi ska hälsa på
Sen har man oxå öppna tider på onsdagar där man kommer till sjukhuset men som förlossings övningar
Nästa barnmorska tid har jag 12/10 i OKT
ja det var igår 29/6 och nästa är 12/10 det är INTE många bm tider man har här i danmark..
Sen var allt bra hjärtat slog fint blodtryck och inga äggvitor eller diabetes häller ![]()
Alla har laggt ut sin blogg hehe nu har jag era bloggar
Jag har en om ni vill ha eller om ni redan har hehe
www.mamma84.bloggplatsen.se
NhjärtaD:
Jo det var skönt
Men nu e det upp till mig om det blir en November bebis eller en December bebis för mig shit nästa besök är hos barnmorskan 12/10 i okt liksom då ska jag bestämma mig om jag vill ha i november eller december ..
Godmorgon alla
sambon jobbar jag e hemma ja sommar lov fortfarande dottern sover och sonen är jobbig haha vad ska man säga han vill hela tiden ha uppmärksamhet den j*vuln haha..
Det är sol ute och när dom har fått äta frukost slänger jag ute den för att bada i sin utomhus pol som vi köpte igår jätte fin bara för 99 kr hehe
ska lägga in en bild på den på min blogg i kväll.
Bebisen gav mig en spark men sen inget mer typist haha är idag inne i vecka 16