December Bebis 2010 :)
Så trött idag, vi har haft gäster idag, haft kalas för mannen, William och mig.
Det var bara mannens släkt som kom eftersom min bor kvar uppe i sthlm, blev lite tråkigt faktiskt jag vet inte om de missuppfatta allt elelr om inte vi hade sagt att vi skulel fira oss alla 3.
För det var bara mannen och William som fick presenter, jag bryr mig inte så mycket om presenterna men ett grattis i förskott kanske. Jag ska ju själv inte ha något så det var ju drf vi slog ihop det. Känns lite konstigt men men....
Ska till läkaren på måndag och bli sjukskriven på nytt, ska även fråga dom hur en blodpropp uppstår, har glömt bort allt man har pluggat ju eftersom man inte jobbar med sånt.
Tänker nog tvätta allting. Kanske inte ytterplagg å sådär eftersom det inte sitter direkt emot huden men allt annat. Spjälskyddet ska jag också tvätta eftersom vi fått det av kompisar och det är tvättat i starkt sköljmedel (börjar nysa direkt haha) så det vill jag inte ha nära bebis.
Nappar och flaskor ska man väl koka rätt snabbt, några minuter borde räcka. 5 kanske?
För mig sitter det mest bak i ryggen, på båda sidor om ryggraden, där ryggrad och de bakre "höft-bladen" möts...
Det typ bränner, hugger, ilar....när jag ligger ner och ska vända mig, så "krasar" det i höftrna å då känns det som en massa spikar som körs in... typ "grus i maskineriet"...just då känns det som att höftpartiet "delar sig" och som att ryggradn ska åka ner imellan höft-bladen.
Den främre fogen, den vid blygdbenet gör oxå ont, fast mer genom att man trycker på själva benet, än att det gör ont av sig själv...så att säga....
Lägg en kudde mellan knäna när du ska sova, det underlättar, ska du på med skor eller så, sitt ner, undvik att belasta bara ETT ben i taget...vänd dig från höger till vänter i sängen genom att hålla ihop benen, inte genom att ta ett ben i taget, likadant när du ska ställa dig upp...
Hoppas du fick iaf liiite hjälp...

Fast nu är jag säker på att det är foglossning jag har, vilket suger. Jag känner precis som du och jag gjort några veckor men nu har jag dessutom börjat få ont i själva bäckenet. Känner hur bebis ligger och han ligger i tvärläge så det är inte han som är där nere heller. Riktigt obehagligt. Blygdbenet är som du säger, gör inte ont "av sig själv" men gör ont om jag trycker. Tack för tipsen också! Gör allt som du skriver förutom vänder mig med benen ihop i sängen, vet inte hur jag ska lyckas med det
jag har alltid varit sån & du ska se när jag är irriterad ojojojoj, då får han inte göra nånting