LillSnurr82 skrev 2011-05-23 12:03:46 följande:
Tycker också det är enkelt och inte alls jobbigt att laga storkok, i princip bara att slänga ner det man ska laga i en kastrull och koka och sen mossa (i all enkelhet) Man behöver ju knappt göra nåt..
I går beställde jag ett parasoll och ett myggnät från www.kopbarnvagn.se (vi beställde vår vagn därifrån och är SUPER nöjda, speciellt med deras leveranser. Beställde vagnen på en söndag och vi kunde hämta ut den på posten på tisdagen , alltså 2 dagar efter vi beställt) hoppas att jag får det i morgon. Ett supersött myggnät med små bin på :) och ett svart parasoll.
I går premiär åkte även Agnes i barnvagn med endast sittdel, det var poppis! Kommer nog dock ändå variera med liggdelen ibland om vi ska ut och gå med hunden och hon ändå ska sova middag, känns som det är skönare att sova i den än i sittdelen även fast den går att fälla i helt liggläge.
Ska nog införskaffa en sulky som är smidig att ha i sommar när man åker iväg på små utflykter. Nån som har tips på bra sulkysar som är smidiga att fälla ihop , som är rymliga osv??
Jag brukar passa på att göra storkok när S har somnat på kvällarna, det tar inte mer än 30 min att göra 2-3 olika sorter
Jag håller också på att kolla efter någon bra sulky men det finns inga man kan ha barnet mot sig så jag får släpa runt på mig vanliga vagn iaf den här sommaren..