• LinnV

December Bebis 2010 :)

Moma: Jag har funderat på att börja plugga snart men vet inte riktigt om jag orkar det med min omöjliga son.. Ska prata med studievägledaren så får vi se vad hon säger. Det bästa är att om jag pluggar nu så slipper jag ta studielån!

Men om man måste bli gravid inom 18 månader är det inte lika bråttom iaf  

• LinnV

Vid 18 - 18.30 ger vi havregrynsgröt sen tvättar vi honom, byter om till pyjamas. Sen lägger sig min sambo med honom i sängen och ger flaska, oftast somnar han medan han äter. Annars ligger han och grejar med sambons fingrar och så tills han somnar..
    Jag gör allt på dagarna så sambon få natta Sixten. Jag har ju min stora tjej att natta varannan vecka också..

Idag var Lina och hälsade på i skolan för andra gången, jag hade Sixten med mig och han tyckte det var jätte kul med alla barn, skrattade och busade i 1½ timme tills det var dax att gå, då somnade han så fort vi kom utanför dörren  

• LinnV

Nikka - Passa på att njuta, hon kommer få det bra med sin pappa. Man behöver få vila upp sig ibland om man ska orka

• LinnV

Sixten är mer vild än tam nu, rullar och sparkar och biter och slåss och ska känna och pilla på allt... Haha. Han är inte still en sekund när han är vaken. Klappa händer är en favorit också.. 

Är det någon av er som är pollen allergiker? Hur reagerar ni på det? Funderar på om det är det Sixten är. Han har varit förkyld över 1 månad nu och det är ju sen det började bli pollen i luften. 

• LinnV

Hade några sidor att läsa igen, vi har varit hos min sambos syster i sthlm över helgen Det är så skönt att komma bort men båda barnen har varit griniga, de blir ofta det nu när vi är borta.. Lina blir väl grinig för att Sixten gnäller extra och tar mer uppmärksamhet ifrån mig?!

Sixten har börjat växa ur 74 nu så har 80 på det mesta min dunderklump

2 barns mamma 84: Sixten äter också bara 3 flaskor ersättning/dygn nu. Han äter gröt 2 gånger, mat en gång och  frukt en gång.