• LinnV

December Bebis 2010 :)

Nu har vi precis kommit hem från semstern Ska läsa igenom alla sidor jag missat i morgon när jag är lite piggare!

Jag ska inte bli trebarns mamma I söndags fick jag jätteont och började blöda och det håller fortfarande i sig så blev ingen bebis för oss Gråter  Har varit jätte jobbigt att vara borta och hälsa på folk och försöka vara glad och trevlig hela tiden...

• LinnV

Moma: Sixten åt och sov dåligt för några veckor sen och han bajs stank riktigt äkligt. Sen fick han två tänder och blev sig själv. Sen blev han förstoppad och varken åt eller sov igen så nu får han rapsolja i vällingen och är sig själv igen, hoppas det håller i sig nu! Hoppas han blir bättre snart!

• LinnV
    Momalicious skrev 2011-07-18 17:36:23 följande:
    Linasmamma: jag hoppas det inte är värsta ihållande grejen för oj vad det tär! Hur mår du nu förresten? Kram
    Nej det är riktigt jobbigt! Så skönt att få sova igen!

Jag mår väl okej, på kvällarna är det jobbigast när man har tid att tänka. Hade ju börjat kolla på vagnar, funderat hur vi ska möblera om osv. Har slutat blöda nu iaf.. Men min sambo förstår inte hur jobbigt det är att gå igenom det fast jag försökt förklara så har tyvärr inte mycket stöd därifrån.. Tack för att du fråga
  • LinnV
    Momalicious skrev 2011-07-18 17:56:06 följande:
    Ja, jag förstår det.. :-/ men skönt att du slutat blöda iaf! Män kan nog ha svårt att förstå det där, det syns ju liksom inte att man är gravid. Vi däremot fäster ju oss direkt. Ska ni försöka igen?
    Jo så är det kanske. Det var ju inte heller han som behövde se alla klumpar och blod =/
    Nej jag tror inte det, känns inte som min kropp orkar nu och sen vill jag inte ha några så vi nöjer oss nog med de två vi har  
  • LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-18 18:26:44 följande:
    Så nu kommer inte försöka igen ?
    Nej! Vi nöjer oss med våra två vildingar vi har
  • LinnV

Jag försöker komma på vad jag vill ha för preventinmedel men jag vet inte än så tills jag bestämt mig använder vi kondom, lite mer noga den här gången..

• LinnV

Vad fina ni var Cissi

Idag började jag träna, eftersom vi inte ska ha några fler barn så är det dax att träna upp en lite snyggare kropp. Har 10 grav kg kvar och sen vill jag ner 5 till så tar väl ett tag men ner en bit under 60 kg ska jag!! Cyklade 1,5 mil och ska göra det två gånger i veckan, och sen vagnpromenader och lite styrka själv hemma! 

Sixten har börjat åla sig framåt men tycker det är jätte tråkigt att ligga ner.. Han vill helst sitta i mitt knä och hoppa hela tiden.. Han hatar när vi är själv hemma på dagarna, han vill att det alltid ska hända något hela tiden annars är det bara gnäll och skrik. Han är väldigt missnöjd även om det är bättre nu än när han var mindre..

Han sover för de mesta 20.30 - 7.15 och äter en gång runt 2 så skönt att få sova igen!  

• LinnV

Åhh, jag skulle inte skrivit om vad bra nätter vi har för nu är de jobbiga igen... Sixten somnade först kl 23 igår, vaknade vid 2 och åt ersättning somnade om och låg och knöla och knuffa på mig och johan för att sen vakna kl 6 och ligga och skrika tills vi gick upp, inget bus dög.. Är sjukt trött idag och vi som ska över till grannen på fest ikväll och min pappa och lillasyster från sthlm är här så är inte bara att lägga sig heller...

Jag trodde jag kommit över det värsta efter mitt MF men det hade jag verkligen inte, har varit så himla ledsen de senaste dagarna.. Känns så konstigt nu, ska man bara glömma ens bebis och gå vidare?! Det känns så fel.. Tror att chocken lagt sig nu och jag verkligen förstått vad som hänt..

• LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-23 21:49:43 följande:

Namn på vår bilbarnstolar kommer jag inte ihåg ska kolla i morgon.Vi har iaf 2 st en som är framåtvänt bara ej bakåt och elias kommer att ha sen som är bakåt + framåtvänt.
    Så han kommer att sitta fram men antingen bakåtvänt eller framåtvänt ej bestämmt ännu.
    Vår babyskydd börjar faktist bli liten här huvudet når toppen nu.
    En lång pojk.   

Oj, vi bytte till bilbarnsstol för tre månader sen då han vuxit ur sin redan då
    Men han är en jätte min son, väger lika mycket som sin kusin som är 10 månader äldre  
Svar på tråden December Bebis 2010 :)