December Bebis 2010 :)
jag har aldrig fått nått start paket från nått ställe...
jag har aldrig fått nått start paket från nått ställe...
har inte fått nått på BB med de andra två....
tack för adresserna iaf ![]()
Gash! Måste klaga lite..... haha! klagar för ja inte jobbar så mycket o när ja väl jobbar så klagar jag,haha! Men nu orkar inte min kropp jobba längre även om mitt psyke vill, blir såååå rastlös av o bara gå hemma så ja blir tokig!
Jobbade i helgen och har sån himlans värk i hela kroppen,foglossningen gör så ont så ja knappt kan gå,ont i rygg och onda sammandragningar,trött som bara den. KANSKE dax o lyssna på kroppen att jag inte orkar jobba längre.....Hoppas såååååååååååååååååååååå att jag får igenom min HP. Vet inte hur jag ska göra annars!!!
Förresten e de nån mer som fått myrkrypningar i benen??? Jag kan inte sova pga av detta,så irriterande,får ligga o sparka o sparka för de sticker i benen hela tiden. Hade så förra grav med minns jag....då fick jag sova med byxor på,haha!!!
Har packat upp vagnen nu med idag....åh vad jag längtar efter o få pimpa den o lägga lilla bebis i den,hihi!
Får be om att träffa en läkare annars som kan sjukskriva dej...det fick jag göra...

UL idag
såååå härligt & hoppas på att de säger att BF är i november ist
hihihi
Har gjort 80,4 % av min graviditet....55 dagar kvar till BF....
Nu ska jag plugga lite innan lunch & vila...sen UL ![]()
Hade med några dagar för någon vecka sedan som bebis inte var lika aktiv...blev såklart lite nojjig,men nu är den som vanligt...
Min Bm sa att var man nojjig så skulle man börja räkna antal rörelser & kommer du upp till 10 kan du sluta...