-
Jag tar kallt vatten ur kranen på morgonen direkt jag kliver upp som får stå i flaskan hela dagen!3 barns mamma84 skrev 2011-07-31 22:02:06 följande:Kallt eller varmt vatten ? -
Har stått o funderat på dom i affären! =)3 barns mamma84 skrev 2011-07-31 22:03:31 följande:Fösrat gången e skulle få gjorde han samma sak med en mödarblick typ haha men nu dricker han det var nog att det var konstigt först för honom.
Prova med baby dricka för 4 mån fins i apelsin och äppel och morots smak -
Ja, får testa kanske. Han måste ju dricka!
-
Vi använder en flaska som inte alls används till välling/ersättning!
Har köpt en pipmugg från apoteket. Men han vet inte vad han ska göra. Han biter på pipen, efter ett tag suger han o släpper o spottar ut o en grimasch. Vi försöker igen o samma sak.....tugg =)
-
Vi provar till varje måltid! =)
-
Igår köpte vi en lära-gå-stol! Han vet inte vad han ska göra. Han lyfter på fötterna o leker med sakerna på! =)
Försökte visa honom hur han ska göra med hans fötter. hehe. HAn tog sig lite åt sidan iaf, men det var inte med flit! =)
-
Vi ser och känner tand nr 3!! Ser även lite smått tand nr 4!!!! Stora killen
-
Vissa får tänder sent! En kompis dotter hadei nte fått tänder ännu när hon var 1år. Åt ändå av 1års matburkarna! =)
-
Loke tuggar som bara den på allt o alla! =) Vill inte stoppa in fingret i hans mun nu! =)
-
Idag är det 1år sedan vi var på RUL! Då blev jag vi v 16+0!
Då var han inte stor min plutt! =)