LillSnurr82 skrev 2010-08-26 09:36:59 följande:
Grattis!
Sitter själv och väntar på besked om HP har sökt 100% och hoppas att jag får det också.
Vad jobbade du med??
Åååhh hata telefon köer..
Hoppas att handledaren ringer upp snart då o lycka till!
Jag jobbar på ICA, men fick endast hp för varuplock, kassatjänsten på 25% får jag inte för. Jag sökte ju 100% men nöjer mig med 75% eftersom jag vet att de nästan av princip aldrig ger hp för kassatjänst. Antingen får jag kolla om det finns möjlighet för mig att bli sjukskriven 25%( vi har ingen stol och måste stå HELA tiden i kassan, inte så skönt med foglossning) dessutom har jag karpaltunnelsyndrom och det gör att ajg är otroligt fumlig i kassan eftersom jag itne har ngn känsel, dessutom blir jag vek i handlederna och tappar mkt. Men får jag imte sjuksrivning så tar jag 2 semesterdagar i veckan.
Jag vet inte hur det här med SGI fungerar för mig. Jag har en heltidstjänst, som jag har tjänstledigt ifrån med typ 25%, eftersom jag har pluggat i 5år, dvs jag har pluggat och tagit studiemedel men även jobbar ca 60-75% under den här tiden. I maj slutade jag min utbildning( fast jag är inte klar så tekniskt sett pluggar jag fortfarande). Ska min SGI beräknas på förra årets inkomst, som ju är ganska låg iom att jag tagit 75% studiemedel? Eller ska den beräknas på årsinkomsten INNAN jag började plugga? Eller ska den beräknas på de senaste 6 arbetade månaderna? Någon som vet? För FK vet inte