December Bebis 2010 :)
Elliot älskar sin maxi Cosi. Han somnar så fint själv, gnäller inte det minsta. Så härligt! :)
Vad skönt att det blev bättre med nya stolen!
Sixten är också inne i en sån jobbig period. Fruktansvärt mammig, det är Lina också så är svårt när Johan inte riktigt duger till någon av de. Idag har han gnällt och tjurat hela dagen. Att jag var på ladys night igår och är bakis idag gör ju inte saken bättre
Han har strulat med maten idag igen men fick tag i Linas pannkaka, utan sylt, som han tryckte i sig hela. Sen skrek han tills han fick en till som han åt upp lika fort! Det är ju bättre än inget, jag är glad så länge han äter något!
Johan fick ont i en pungkula igår och idag har det bara blivit värre och värre och för en timma sen fick han 39 graders feber. Han ringde 1177 som sa åt han att åka in direkt
Är nu själv med barnen, Sixten vägrar äta och bara gnäller. Lina är så snäll och duktig men jag är orolig och såå trött för har inte sovit många timmar i natt..
2 barns mamma84: Kan det inte vara tre dagars feber? Eller kommer prickarna efter febern?! Minns inte hur det var..
Jag är sååå trött. Har knappt sovit något alls på tre nätter nu. Han vaknar flera gånger under natten och sen är han vaken 4-6 och jag går upp 6.30 för Lina ska till skolan.. Hoppas det är en tand så det går över fort. Jag blir knäpp om jag inte får sova snart..
suzzy - Usch då vad jobbigt
Sixten har vägrat äta på några dagar igen och nu på kvällen åt han 4 (!!!) portioner laxgratäng med oss. Han fick äta av våran så han vill väl ha mat med mycket smak.. Jag är glad så länge han äter, man ser verkligen på honom nu hur smal han blivit!