December Bebis 2010 :)
Själv har man BARA 8 dagar kvar till Rul
jag längtar inte ![]()
Själv har man BARA 8 dagar kvar till Rul
jag längtar inte ![]()
Älskarnova lycka till på Rul idag
Vi är så många pojkar & flickor
Hur många flickor och pojkar finns det i denna tråd just nu efter en Rul besök 
Borde lägga upp namn på oss och kön på bebisen i magen ![]()

Moma:
Tack gumman så mkt
ja du kommer vara höggravid magda haha men se till att ha grav bälte när du kör bil det blir bättre för magen då oxå
Detta ska vi skaffa till MIG nu när vi får en bil hehe finns tag på alla baby butiker
Emelie:
hehe vi 2 är i vecka 18 idag HURRA för oss
Nu måste jag fråga alla gäller er alla hoppas någon svarar och gör mig TRYGG !!!
Igår började detta när jag var på jobbet och ja ''stressade'' jobbar ju på ett äldreboende ..
Alltså jag började få piss ont i ryggen som värk i ryggen och molande värk i magen det vara llt mer jobbbigare och försvan sen efter några timmar när jag sen fått ta det lugnt.
Sen började jag få hål aj som om man druckit massa massa vatten och ska gå ''fort'' men nu handlade detta inte om detta utan det bara kom har haft det innan med sonen 08 men det var väl normalt sa bm då ..
Och idag har jag haft MOLANDE värk och lite som sitter i ryggen med
vad är detta ??
Vi hade också en VILD sex igår så jag hoppas inte det var något farligt men kan inte råka över att ajg är så kåt nu herregud det ända jag tänker på är just hahaha ja ni vet
Så bebisen blev väl också mörbultad igår när den gav mig VÄRSTA sparken från hjärtat sin hahaha
Men ska jag vara orolig ?? det e bara 1 vecka kvar från o med imon när vi ska se Anonymisen ..