Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Själv har man BARA 8 dagar kvar till Rul jag längtar inte

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-15 11:59:25 följande:
    Åh vad duktig han är, hoppas han klarar det! Håller tummarna!
    Jag ska också ta körkort innan bebis kommer. Finns liksom inte i mina tankar att jag inte ska klara det

Majmamman har ju sitt RUL just nu, guuud så spännande! Och om två timmar är det dags för ÄlskarNova!

Jag har förresten bestämt att i vår tråd så ska ingen få nåt hemskt besked på RUL, så är det bara!
    Du kommer att klara det jätte bra med körkortet fast vi kvinnor e farliga på vägen

ååh just nu ligger majmamman och tittar på sin undervärk hon skaffat med mannen sin ååh vad underbart ..

ååh har älskarnova oxå tid idag fan vad fuskigt hehe

Denna tråd är en tråd av lycka vi alla kommer få bebis och sen blir det MÅNGA härliga bilder på bebisar på bildtråden
  • 3 barns mamma84
    HjärtaÄlskarnova lycka till på Rul idagHjärta
  • 3 barns mamma84
    wildahallon skrev 2010-07-15 13:23:10 följande:
    Vi var på Rul idag och allt såg jättebra ut =D Direkt bebisen kom upp på skärmen kom tårarna :) och man såg tydligt pungen & snoppen (som vi även fick kort på) LYCKLIG
    ååååh härligt grattis till en liten kille
  • 3 barns mamma84

{#emotions_dlg.flower}Vi är så många pojkar & flickor{#emotions_dlg.flower}

Hur många flickor och pojkar finns det i denna tråd just nu efter en Rul besök Drömmer
    Borde lägga upp namn på oss och kön på bebisen i magen 

• 3 barns mamma84
    majmamman fy fan alltså jag blir så less på idioter som jobbar med detta men är så spydiga av sig som fan  men hoppas du får en bättre tid och en bättre bm att titta tillsammans med bebisen.
    Måste bara fråga hade du och MRT samma ??

Sambon klarade körkortet
    Och idag är jag i vecka 18 yess !!!
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-07-15 15:49:58 följande:
    Men vad är det jag läser? Hur kommer det sig att man utbildat sig och fortfarande arbetar som barnmorska om man inte kan hantera patientsituationer? I det yrket går proffessionalitet före ALLT. Ibland undrar jag varför människor arbetar som något som dom uppenbarligen lider av att arbeta som. Usch vad jag lider med er som blivit så illa behandlade! Gråter
    Kan bara hålla med om detta jag tycker det går för långt att man ska behöva vara lessen efter en dag man bara har längtat efter som fan och så ska man bli behandlad så här illa är bara FEL !!!
  • 3 barns mamma84

Moma:
    Tack gumman så mkt ja du kommer vara höggravid magda haha men se till att ha grav bälte när du kör bil det blir bättre för magen då oxå
    Detta ska vi skaffa till MIG nu när vi får en bil hehe finns tag på alla baby butiker

Emelie:
    hehe vi 2 är i vecka 18 idag HURRA för oss

Nu måste jag fråga alla gäller er alla hoppas någon svarar och gör mig TRYGG !!!
    Igår började detta när jag var på jobbet och ja ''stressade'' jobbar ju på ett äldreboende ..
    Alltså jag började få piss ont i ryggen som värk i ryggen och molande värk i magen det vara llt mer jobbbigare och försvan sen efter några timmar när jag sen fått ta det lugnt.
    Sen började jag få hål aj som om man druckit massa massa vatten och ska gå ''fort'' men nu handlade detta inte om detta utan det bara kom har haft det innan med sonen 08 men det var väl normalt sa bm då ..
    Och idag har jag haft MOLANDE värk och lite som sitter i ryggen med vad är detta ??
    Vi hade också en VILD sex igår så jag hoppas inte det var något farligt men kan inte råka över att ajg är så kåt nu herregud det ända jag tänker på är just hahaha ja ni vet
    Så bebisen blev väl också mörbultad igår när den gav mig VÄRSTA sparken från hjärtat sin hahaha
    Men ska jag vara orolig ?? det e bara 1 vecka kvar från o med imon när vi ska se Anonymisen ..

• 3 barns mamma84
    Stoce skrev 2010-07-15 19:14:06 följande:
    Ojojoj, så glad man kan bli över en del saker! Vår vagn+babyskydd kom precis. Jag har packat upp dem och bara myst på när jag provat de olika delarna. Det blev så verkligt nu, att det är en liten, helt egen person, som ska ligga i den. Jag pratade lite med bebis också, och förklarade att det är till den 

Vagnen är i helt underbart skick. Den är från 2008, men ser helt ny ut. Hjulen ser inte ens använda ut. Hon har varit superpedant med den, verkligen. Kan inte klaga på något alls. Hon hade förpackat den så väl, så det var helt otroligt. Nu kommer jag gå till förrådet varje dag och rulla på den, i nästan fem månader. Haha!
    ååh vad kul vill oxå ju hehe
  • 3 barns mamma84
    Ginge skrev 2010-07-15 19:24:18 följande:
    Det är normalt att det gör ont i magen när man stressar upp., tydligen. Har kännt det själv, bara när jag märkte att jag blir försenad till jobbet och började stressa. Då gjorde det ont! Och i flera timmar. försvann kanske efter 5-6 timmar. Värk i rygen har jag inte fått ännu (tfu tfu tfu). Men det beror ju delvis på hur stor man hunit växa till sig. Sen enligt min gravid boken, så är det vanligt att smärta i mage och smärta i rygen hänger mycket ihop. KOmmer inte ihår varför.

Sen det verkar så att du är orolig att ni haft vild sex och det kunde påverka/skada barnet.  Men jag har aldrig nånsin läst någonstans att det kan påverka barnet.  Det enda är att det får livmodern att dras ihop, men det är på samma sätt som många andra moskler som blir spända vi sex.   Så jag tycker att hur än vild sex ni har det påverkar inte barnet. Sen kan jag tycka att om ni sexas i någon position där din mage blir mera ihop tryck, då blir ju lite trängre för barnet, och då känner du dennes rörelser och sparkat mycket tydligare.

Så min samanfatning är att det nog absolut ingen fara med din bebis. Och smärtan i rygen kommer förre eller senare till alla gravida. tyvärr.
    Tack gumman tack nu blev jag lugnare {#emotions_dlg.flower}

Ja vild sex då e det allt haha sjukt men förstår inte var detta kommit någonstans blir bara så vild Skäms
    Tungor osv och bakifrån sidan dogy osv och ståände osv hahaha sjukt sänger jag bara..
    Och fantiserar om ALLT om hord corn sex ojojoj måste söka hjälp hahahaha

Ja smärtan kommer till alla om inte nu så iaf sen när det e dag 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)