Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-10-19 16:12:15 följande:
    Det är inget med mobbinig att göra vi håller ihopi denna tråd och alla FÅR ha egna uppfattningar.
    Visst kan jag iblnd känna ''jaha varför får jag inget svar'' men man måste oxå inse att det finns något somär viktigare än MIG just då.
    Jag stårför min mening och om ingen vill ha mig i denna tråd får dom säga och jag lämnar tråden direkt självklart.
    Men jag vill inte ha någon tråd polis som ska tro att jag är en Alkolist för ajg står för min mening jag är IMOT alkohol i många fall men att ta ett glas som (firdag) varför inte man får dricka men nu menarde jag inte att ta upp fötterna påbordet och pimpa i ett hel flaska votka precis!!
    Om något trodde det var det fel tänkt.

Jag är en bra mamma och gen bra gravid kvinna och jag står baraför minaord alla får tycka vad dem vill.
    Visst ingen brydde sig om det jag skrev om  (molvärk) hela kvällen jag blev lite orolig men det kan bara vara sex vi har sex varje dag kalla mig sexmissbrukare men sex är TOPPEN enligt mig.

Är kanske inte alltid man ser när någon skrivit heller, man kan vara så uppe i vad man själv ska skriva, ibland missa nån sida osv, är inte alltid jag fått svar på mina inlägg heller, så ne tror inte heller på mobbing.....

Oj såg att någon skrivit nått liknande

phu, är själv med barnen ikväll, än funkar det iofs, ska inte klaga, valde en maträtt som sköter sej mest själv, smart va?

Läggningen blir kanske den tuffaste delen men allt går

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma
    Jessika82 skrev 2010-10-19 20:05:17 följande:
    Hej på er... ingen bebis än.. men den är fixerad har värkar från 3min och uppåt

Jobbigt att det värkar bli långdraget men samtidigt bra att bebis stannar så länge som möjligt!!

Styrke kramar{#emotions_dlg.flower}

• Trollungarnasmamma
    MFJG skrev 2010-10-19 20:11:30 följande:
    Någon som har ont i brösten?
    Jag hade det i början men det har kommit tillbaka igen.  
    Oja, haft hela grav & nu har de börjat läcka lite med...
  • Trollungarnasmamma
    AnnaCL skrev 2010-10-19 20:36:59 följande:
    Har varit hos BM idag i v 31+1.
    Hjärtljud 136 och SF mått 30.
    +6 kg och 110/65.

Bebisen är dock helt rölig fortfarande och ligger i tvärläge. Har era huvudet nedåt nu? H
    BM tyckte att den fick på sig till nästa koll om två veckor annars blir det UL för att kolla läget, hur är det för er?
    Kramar på er alla.
    Min är inte fixerad men med huvudet neråt...
  • Trollungarnasmamma
    delifi2 skrev 2010-10-19 20:54:02 följande:
    jag tror oxå det är nyttigt att gråta lite faktiskt annars blir det nog så att minsta lilla sätter igång en gråtattack, för göra det imorgon då jag är ensam
    AnnaCL skrev 2010-10-19 20:36:59 följande:
    Har varit hos BM idag i v 31+1.
    Hjärtljud 136 och SF mått 30.
    +6 kg och 110/65.

Bebisen är dock helt rölig fortfarande och ligger i tvärläge. Har era huvudet nedåt nu? H
    BM tyckte att den fick på sig till nästa koll om två veckor annars blir det UL för att kolla läget, hur är det för er?
    Kramar på er alla.
    Med William så kunde inte de känna vad som var huvud eller vad som var rumpna så när de inte visste om han hade vänt sig eller inte i vecka 36 fick jag göra ul varje vecka jag var där. Dels för att de inte kunde avgöra om det var huvud där nere eller inte och dels för att det gör så otroligt ont på mig när de borrar ner sina händer vid blygdbenet för att känna efter.

Fick göra 1 vändningsförsök med honom och det lyckades så vi åkte hem sen nästa gång jag var hos bm så hade han vänt sig igen, han var alltså redan trotisg i magen.
    När det var dax så låg han inte rätt, det var lite läskigt faktiskt. När vi kom in på förlossningen så kunde inte bm avgöra om det var huvud eller inte så hon kollade med ul coh då såg hon en liten del av huvud sen så kollade hon runt om precis vid vänster ljumske och då sa hon att här är ett huvud till eller hur ligger den här bebisen egentligen. SÅ han låg alltså snett vid ljumksen men under de minuter de kunde konstatera det så trodde vi att det var 2 där inne och bm var ju osäker oxå trots att hon jobbat där länge
    Så tokigt
  • Trollungarnasmamma

Hade tänkt göra lite ärenden nu på fm, men blev såååå slö & illamående så jag får nog vila lite först....tråkigt att aldrig kunna planera nått....

• Trollungarnasmamma

Härligt att endel börjar bli klara med allt, vi är inte riktigt det...vi måste få tummen ur snart...madrassöverdrag är väl det viktigaste som saknas....& fixa skötbädden...
    & givetvis vagnen!!!

Vi hyr av lasarettet, alltså babyskydd, har klädsel kvar från förra omgången så det är bara basen vi behöver...nån 100 lapp bara Tror det är Akta Graco...

Usch börjar bli less nu, är så stoooooor, kläderna är för små igen, vet inte vad jag ska ha för skor ele jacka...inte ens shopping var kul idag sen mötte man massa fina frächa gravida, sen kom jag inte nått kul...ne nu får tiden gå fortare!!!!

Blääääääääääääääää vill jag bara säga nu!!!

• Trollungarnasmamma

jahopp, nu sitter man med förväkar ele värkarObestämd 5-8 min emellan....får se hur denna kväll slutar...hållt på i 3 timmar ca.

vi träffades 2003 på en fest, först var vi bara kompisar men det har alltid funnits en attraktion. 2006 började vi träffas lite smått, men efter ca 6 mån avtog det. men vi har alltid varit vänner. februari 2009 började vi på att igen & nu är vi förlovade & väntar en skatt tillsammans ÄNTLIGEN!!!
    Kommer gifta oss till våren 2011. Älskar honom överrallt annat & han ger mej komplimanger varje dag & vi messar alltid när vi är ifrån varann. Han är min själsfrände!!!

• Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-20 19:52:50 följande:
    Hur går det för dig vännen ????? jösses börja undra om min pojk är lite sen hahaha
    Är din bebis fixerad ????? shit ska du ringa Förlossningen ??? :-/ håller tummarna att allt går bra och den vill stanna kvar iaf 1 månad till minst
    jodå, så farligt är det inte, men man blir lite fundersam...
    ne den är inte det så om det sätter igång nu vet jag inte vad som händer....ne jag ringer inte ännu...så farligt känns det inte...
  • Trollungarnasmamma
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-20 19:55:50 följande:
    Oj,vad alla bebisar vill ut,hihi!! E kanske vädret som lurar...känns som vinter fast de ska va höst Ska du åka in till förlossningen?? Lycka till,men hoppas den stannar inne lite,lite till
    haha kanske de

ne tror inte nått är på G, den bara jävlas lite, ska testa dusch & alvedon först, lite senare...
Svar på tråden December Bebis 2010 :)