Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

stocke:
    Förstår att du tänkt mkt om mf osv det har jag oxå gjort men direkt när jag såh miraklet så blev jag lugn
    Så jag vet att allt kommer se bar ut på måndag med dig o bebisen
    ååh bebis kläder hehe o vagn o så nej inte jag men jag planerar som bara den.
    Men den 20:e e det barnbidrag och den 23 rul så då JÄVLAR ska jag tömma affärena på allt haha

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-07-15 19:42:31 följande:
    Hjärta Är så glad idag! Har fått se min lilla gullepojk i magen idag! JA, det är en liten POJKE! Hjärta
    Allt var som det ska och han viftade mkt med sina små händer och ville sutta på tummen. 
    Hade världens gulligaste BM som var supertrevlig och visade läänge alla delar.

Tycker synd om er som blivit så dåligt bemötta på RUL!  
    åååååh HÄRLIGT o grattis till en TILL KILLE på denna tråd haha undra hur många det är nu
  • 3 barns mamma84

Tänkte på till alla ni som VET KÖNET på dom små om ni kan skriva in könen på ''Gissa Tråden'' på TS så kan vi följas åt och sen räkna hur många flickor och pojkar vi har

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-15 19:48:36 följande:
    GRATTIS! Nu har jag gissat rätt på kille i alla fall, får se om förlossningsdatumet stämmer. ÅÅHÅ VILL OCKSÅ VETA KÖN PÅ RUL!

Ska studera ultraljudsbilder på kön från vecka 19 och se om jag kan lista ut själv vad det är på RUL haha
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-15 19:44:16 följande:
    åååååh HÄRLIGT o grattis till en TILL KILLE på denna tråd haha undra hur många det är nu
    Ja, jag tror inte det är nån som vet att det ska bli en tjej än va? Alla som tagit reda på könet har fått pojke som besked vad jag kommer ihåg.
    väntade du flicka ?
  • 3 barns mamma84

Tänkte fråga en sak men det e nog omöjligt :-O attså när man e gravid kan ens knä ta detta på stryck ?? alltså när jag går tar det på belastning det gör ont i min vänstra knä och jag har som jävla smärta där det gör verkligen ont och jag har inte smällt till eller så men kan man vara så tung att det blir så ??

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-07-16 05:25:37 följande:
    Mina knän tog stryk bara av att jag ökade två-tre kilo i vikt av grav och jag är inte överviktig så ja. Jag var hos läkaren pga att jag har så ont i alla leder och då främst knäna som knakar och brakar och värker när jag ska ner på knä och upp. Han sa att det förmodligen är graviditeten som har satt in redan (var i vecka åtta då) det har inte gått över än 19+2 idag så jag fasar över att det är något som kommer bli värre ju längre man går tyvärr:(.
    Himla tråkigt och höra att du också har så ont:(
    Aj låter dom en marddröm ju detta hade jag när jag väntade sonen ej överviktig alls men då var mina knän som du sa knakar och det kändes när man gick ner på knän men jag kollade inte upp utan trodde detta var normalt.
    Inatt jag jag inte kunnat sova då det värkt i bennet som fan Gråterdet har gjort så ont att jag grät igår av rena jävla hämskt smärta inte kul alls vill bara bli av men detta..

O du måste kolla upp dit innan det blir värre !!
    Kram
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-15 21:39:42 följande:
    Ja det är nog inte omöjligt. Riktigt överviktiga människor har ju ofta problem med bland annat knäna pga den extra belastningen.
    Överviktig vet ajg inte om jag är hehe bim normal på en kvinna enligt läkaren hehe och jag är 164 vägde 65kg innan jag blev gravid nu väger jag 73,3
  • 3 barns mamma84

Många pojkar ja hehe men nu måste det bli tjej oxå jag ska lova att denna inte är en kille det e nog en liten Melinda

• 3 barns mamma84

Ju e jag piss piss piss ARG!!!!!!
    Vet inte om ni tycker jag överdriver men fan inte detta är inget med hormoner att göra !!!!!!!!
    Ebba ja hon är från min sida från en annan man har inte med detta o göra men att ni vet och amadeus är från sambon som föddes 08 denna lilla skit vi har i magen är från sambon en 10:a och JA NU SKA HANS MAMMA LÄGGA SIG I !!!!!!!
    Jag hade en dröm en dröm som blev till verklighet jag ville ha 3 barn innan 30 och ja det lyckades jag med jag fick ett MA i 15 dec 09 och det var i vecka 8+ och det var JOBBIGT den hade redan dött i vecka 4 så det var riktigt hämskt mitt liv gick i samman !!
    Sen blev vi överraskade av att jag blev gravid så fort igen efter mensen 10 mars.
    Han mamma blev glad men ändå (jaha hur många barn ska ni ha) HALLÅ DETTA ÄR INGET DU SKA LÄGGA DIG I PÅ TÄNKTE JAG men sa det inte.
    Sambon och jag har kommit fram till 5 barn men vi får se hur det blir och sen har jag tänkt på 4 barn men den fjärde få komma ca vid 33-34år en sladdis
    Men igår kom sambon hem och så helt plötsligt från IGENSTANS säger han till mig
    ''KAN INTE DU TA SPIRAL'' va säger ajg och tittar på honom och tänker vad fan får du det ifrån ??!!!
    Och frågar honom sen detta..
    Och han säger ''Ja jag bara undrade då du inte kan ta P-piller'' piller jhar jag haft innan men jag orkade inte med dom skiten..och jag har ALDRIG någonsin lurat honom utan vi har pratat om barn och jag fick bli gravid.
    Men nu e han mamma en FITTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Om jag inte tar SPIRAL så kommer hon att KASTRERA sin son ALLTSÅ MIN SAMBO bra för att hon inte vill att jag ska bli gravid och hon tycker att jag ska lugna NER MIG och inte skaffa mer barn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VAD FAN HAR FITTAN MED DETTA ATT GÖRA ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nu e jag så jävla förbannad man gör inte så man säger inte då hon ska inte lägga sig i vad jag o sambon gör !!!
    Sen bestämmer hon om att vi INTE SKA GIFTA OSS
    Hon vill att vi ska bvara tillsammans och hon sa allt var mitt fel när jag blev gravd med ebba då hon inte var hans och att jag skulle göra abort 05 hon hon tyckte att jag förstörde hans LIV !!!
    Nu e ebba allt för henne och henns RIKTIGA barnbarn amadeus betyder INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 3 barns mamma84
    Jaya skrev 2010-07-16 08:41:58 följande:
    2 barns mamma84 fy vad tråkigt att hon ska lägga sig i på det sättet! och att din sambo lyssnar på det! ni är väl vuxna människor som kan ta egna beslut! usch stackas dig!!!
    Det e så jävla jobbigt jag bara hatar henne jag ska inte tåla människan längre !!!
    Sen att hon änns vågar tvinga sig med på min JA MIN förlossning till denna lilla bebis i magen MEN DET SKA HON GLÖMMA!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)