Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

moma:
    Ja han har alltid varit men morsgris !! varför inte bara aceptera att hans mamma är en idiot (uräkta) men jag har alltid varir svarta fåret !!
    Sen att hon är vågar tvinga sig med på min/våran förlossning .....
    Men jag har sagt fett NEJ till henne.
    Jag ORGRAR mig att jag flyttade dhit till Dk jag skulle ha lyssnat på min mamma ...
    Varför JA varför lyssnade jag inte...
    Ärligt talat har jag tänkt och partat med min mamma att jag tänker spara pengar i smyg och lämna detta skit men då kommer jag tycka synd om sambon men varfr ska JAG aceptera detta detta e ju bara en jävla skithåla o ha henne i närheten
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Emelle skrev 2010-07-16 10:50:54 följande:
    Nu packar vi väskorna och korgarna och drar till stranden. har nog aldrig badat så mycket som den här sommaren.
    Ikväll har inte J någon träning heller, vilket innebär bad hela dagen, grill ikväll med kallt vitt (alkoholfritt för mig of course) vin ikväll och tillsammans hela dagen!! I like!

Gott alkoholfria tips önskas gärna.
    Min favvo so far är FRE, vitt vin!!
    Men säg gärna fler alternativ...men inte röd vin dock
    Hehe låter som en trevlig kväll framför er
    Ja alkohol fri haha det är det som gäller men gumman man får enligt en saijt dricka kalsberg som gravid hmm om jag hittar detta ska du få se..

När jag fått min bebis ska jag ta en cigg och en ticila åååh längtar
  • 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-07-16 11:03:15 följande:
    Började vid åtta att det värkte i magen, brukar ha ont ibland, som småhugg och eller molande värk men det här var som kraftig mensvärk. Jag slog ner lite på tempot ¨på jobbet men vid tio var det inte bättre så jag sjukskrev mig och åkte hem.
    Gör fortfarande ont så sitter i kö till sjukvårdsupplysningen nu. Mamma googlade åt mig när jag var på jobbet och man upplever ju att det ska va normalt även med den här smärtan enligt vad många skriver men orolig blir man ju ändå. Tycker dock att jag har känt bebis röra sig sen det började göra ont- men e inte helt säker. Och det blöder inte så det borde väl inte vara någon fara??
    Nu blir det vila resten av dagen iaf:(
    ååh gumman låter ju det jag hade ju hoppas det går ner och tar det lugnt lägg dig bara på soffan och drick vatten eller saft och bara koppla av så kopplar magmusklerna oxå av.
    Det är ingen fara med bebisen säger till dig och mig i lugn o ro ..

Jag hade fortfarande idag molvärk men det sitter i då o då + rygg men inte jobbigt än..
  • 3 barns mamma84

Låter som ondar och jag har fått sammandragningar inte farligt men det hör ibaland till enligt bm

• 3 barns mamma84
    linn78 skrev 2010-07-16 11:16:57 följande:
    Någon som redan nu har fixat med papper till HP? Min chef har semester och sen har jag inte tid hos bm förrän den 23 aug för att få dethära pappret som behövs från henne. Men jag tänkte om chefen och jag har allting färdigt till den 23 så skickar jag in direkt efter bm besöket. Sist hann det bli beviljat i tid så det hoppas jag på nu också.
    Hel penning menar du det ?
    Nej inte än det är tidigt
    Jag har bara fått papprena som jag o sambon ska skicka in som är faderskaps intyg
  • 3 barns mamma84

Linn:
    Hur många besök har du haft hos bm ?

Jag har haft 1 och det var själva inskrivningen i vecka 15+6 och nästa har jag i Okt månad

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-07-16 12:25:16 följande:
    pratade med gyn tillslut och eftersom värktablett och vila inte har hjälpt så får jag åka in. Håll tummarna för bebis nu
    Tänker på dig vännen ora dig inte bebisen har det gott.
    Men skönt att dom vill kolla upp dig o bebisen iaf.
  • 3 barns mamma84

ondar:
    Nu känner jag mig lättad och kan tänka på pos igen ååh skönt att ni båda har det toppen
    Vill oxå se min bebis hahaha bara 6 dagar kvar

• 3 barns mamma84

Ni har väl inte missat att ta bilder på alla vackra magar ???
    Jag tänkte ta en ikväll
    Men unu ska vi äta sambon har grillat och gjort fruktsallad till glass senare  och de finns massa gott att äta som socker ärtor osv och gubbar

• 3 barns mamma84

Major och majmamman: FY på er in i rummet haha fram med korten nu haha nu springer jag själv in och tar ett

Svar på tråden December Bebis 2010 :)