MFJG skrev 2010-12-04 10:57:37 följande:
Ni som fött innan hur har era förlossningar startat och ni som fött mer än ett barn har dem startat på samma sätt?
Alla tre har startat med värkar så jag antar att det kommer bli likadnt den här ggn med. Annrs komemr jag bli JÄTTEförvånad. Om vattnet går tex...HJÄLP!
Det var då själva fan vad allas slemproppar släpper till höger och vänster. Här är det minsann ingen slempropp som släppt. Inte vad jag märkt iaf. Jaaa, jag är bitter

Men å andra sidan har jag typ längst kvar också.
GRATTIS NhjärtaD! har redan sagt det men man kan väl aldrig säga det för många gånger

Är otroligt avundsjuk på att ni har er bebis! :)
Nu ska jag hoppa i säng. Har massa förvärkar som idag gör ännu ondare än de brukar. Ge mig riktiga värkar, annars kan det vara. Känns bara så jääävla onödigt att ha ont när inget händer ändå. Morr.
Nåväl, god natt med er.
Här har då inget släppt överhuvudtaget heller

ludicrous skrev 2010-12-04 12:00:52 följande:
Jag vet inte vad jag ska tro nu. Har lite ont, lite sammandragningar o så. Syns inte nått speciellt i trosskyddet och jag vill inte ringa förlossningen för att få höra att min käre man har en stor kärlekssaftsproduktion :P
Ring hellre en ggn för mycket än tvärtom!!
(ska ALLA som ska ha efter mig få innan nu va??

)
LillSnurr82 skrev 2010-12-04 12:06:44 följande:
Vakna i natt av att det kändes som nån slagit mig med en stekpanna i bakhuvudet, jordens huvudvärk fast av ett konstigt slag.. Känns mer som om nån står och trycker mitt bakhuvud framåt..Brukar aldrig änvända mig av värktabletter och mindre nu som gravid.. Men känner att jag kanske måste... Alvedon, är det nåt man kan ta som gravid??
Usch, jag har så mycket huvudvärk nu och vet att det är jobbigt! Men jag har ju varit på två läkarbesök och båda läkare + min barnmorska säger att det ÄR ok att ta värktabletter (alvedon el panodil) om man har så ont. Kan det hjälpa diga tt må bättre så plåga dig inte i onödan!