Mrs TH skrev 2010-07-17 17:52:09 följande:
Hahaha! Jag har i ett otroligt svagt ögonblick lovat min man att inte börja röka, fan ta den karln och hans fin ögon
Men du jag kan kontra med att jag precis läste i en tråd här att överviktiga löper större risk att få missbildade barn... , vad tror du jag sitter och tänker på nu? Jag måste lärar mig, man ska inte läsa andra trådar än glada trådar, man ska inte läsa böcker, inte se på tv och framför allt inte prata med folk, iaf inte om man är lite inbillningssjuk som jag är
Jag har haft olika faser och de slutar alla på samma sätt, jag gråter till alvedonreklamen, med hundarna( om man är stor och stark så måste man vara snäll) eller lyssnar på Briggen Bluebird och gråter som en galning, tills min man börjar få ett lätt panikartad blick i ögonen och jag bara ser hur kugghjulen går i huvudet på honom. Vanligtvis brukar han säga typ, älskling älskling, du jag har laddat ner True Blood åt dig, eller vill du ha choklad, vi kan titta på Twilight igen, eller Titanic eller den där filmen där de sjunger hela tiden, vad som helst bara du slutar gråta

Det brukar fungera för mig, lite halvnaken Alexander Skarsgård har aldrig dödat någon

Herregud du bara får mig att skratta så tårarna sprutar hahaha

Alexander grrrr honom skulle vi nog bråka om hahaha (hund triket) hahahaha
Ååh du gumman jag har oxå lovad min sambo att sluta röka nu när jag ändå inte räker mer men denna ord var bara ord haha jag kommer att börja jag vet bara det.
Ett glas cider eller votka eller något annan drink får mig att ha en cigg i handen i nyår till o med
Haha du låter preci som jag gråter av romatiska filmer och skarttar för skräckisar hahaha
Juste överviktiga ja det borde ju vara så att vi alla som är normala kan röka
Haha hoppas det var det så springer jag genast ut för att köpa cigg

(önske dröm)