December Bebis 2010 :)
3 barns mamma84 skrev 2010-07-09 09:25:21 följande:
Ondar:Ja drömmar fy fan
Det e bättre med magen men sen att jag sover på magen fast jag inte vill jag fattar inte men det blir bara så men skönt nej det är det inte
När jag väntade dottern hade jag än dröm som än idag sitter i hårt i skallen
jag drömde att jag födde mitt barn men när jag väl fött barnet så frågade jag vad det blev flicka eller pojke.Då sa hon att då får du se i sompåsen som ligger där.
Jag sprang fram och såg ett dött barn i påsten och fick panik.
Fy fan alltså att drömmar han vara så dumma mot en ibland.
Oki sammandragningar hmm men jag hade massor med sonen ojojoj varje dag från vecka 25 till slutet..Piss onda men bm brydde sig inte.
Med dottern hade jag ingenting inte änns värkar bara plötsligt när vattnet hade gått dagen efter kom värkarna pang bom
Drömde häromnatten att folk jagade mig med gevär och sköt efter mig och hur jag höll mig om magen och skrek "akta jag är gravid". Det räckte för att jag skulle vakna helt uppjagad, sen då din dröm:(:
Haha så som du fick med dottern skulle jag kunna tänka mig att prova;). Fast det får inte gå fööör fort, jag vill gärna hinna in till bb o så där:P.
Hur tänker alla här angående smärtstillande osv fresten?
Hur har du gjort under dina två tidigare förlossningar?
Jag har läst mkt om dykmetoden och känner att jag vill läsa mer om den tekniken och sen eventuellt köra med lustgasen det sista bara. Men självklart med rätten att ångra sig väl där inne, men det skadar ju inte att prova:)