• ondar

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-07-09 09:25:21 följande:
    Ondar:
    Ja drömmar fy fan
    Det e bättre med magen men sen att jag sover på magen fast jag inte vill jag fattar inte men det blir bara så men skönt nej det är det inte

När jag väntade dottern hade jag än dröm som än idag sitter i hårt i skallen Gråterjag drömde att jag födde mitt barn men när jag väl fött barnet så frågade jag vad det blev flicka eller pojke.
    Då sa hon att då får du se i sompåsen som ligger där.
    Jag sprang fram och såg ett dött barn i påsten och fick panik.
    Fy fan alltså att drömmar han vara så dumma mot en ibland.

Oki sammandragningar hmm men jag hade massor med sonen ojojoj varje dag från vecka 25 till slutet..Piss onda men bm brydde sig inte.
    Med dottern hade jag ingenting inte änns värkar bara plötsligt när vattnet hade gått dagen efter kom värkarna pang bom haha tänk och uppleva det igen
    Usch o fy vilken mardröm:(. Det e sjukt vad huvudet spökar åt en.
    Drömde häromnatten att folk jagade mig med gevär och sköt efter mig och hur jag höll mig om magen och skrek "akta jag är gravid". Det räckte för att jag skulle vakna helt uppjagad, sen då din dröm:(:

Haha så som du fick med dottern skulle jag kunna tänka mig att prova;). Fast det får inte gå fööör fort, jag vill gärna hinna in till bb o så där:P.

Hur tänker alla här angående smärtstillande osv fresten?
    Hur har du gjort under dina två tidigare förlossningar?

Jag har läst mkt om dykmetoden och känner att jag vill läsa mer om den tekniken och sen eventuellt köra med lustgasen det sista bara. Men självklart med rätten att ångra sig väl där inne, men det skadar ju inte att prova:)
  • ondar
    Momalicious skrev 2010-07-09 13:57:47 följande:
    Guuuud vad alla känner buffar, jag är AVUNDSJUK! Jag känner inte ens lite sprattel eller nåt annat livstecken från insidan.
    Det kommer snart:D!! Vilken vecka är du i nu igen?
    Jag började känna smått och rätt otydligt i 15-16 nånstans. Nu i 18+2 känner jag för första gången svagt svagt även på utsidan efter måna om o men:). Men jag känner ju inte ofta utan bara nån enstaka gång om dagen när jag tar det lungt.
    Snart är det din tur medSkrattande
  • ondar

Låg på magen igår kväll när ja kom hem från jobbet o skulle försöka få sova några timmar innan de va dags som nu att dra iväg dit igen:/.
    Bebis rörde sig som attans:).
    Gick runt som i en dimma igår och visade ultraljudsbilden för alla som ville se, och säkert några extraFlört
    Tänk att vi faktiskt rätt snart har bebisarna härHjärta

• ondar
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-10 09:43:11 följande:
    Godmorgon idag är jag bara så jävla trött och tror att allt är en dröm som snart blir san..
    Igår försvan en äldre dam som var senil och försvan från äldreboendet som jag jobbar på.
    Hon är en dam som ALLTID är glad och posetiv av sig och älskar oss alla som är hos henne och hon älskade blommorna oxå.
    Så vi lät henne alltid gå ut från älboendet och sen gick hon runt i närheten och plockade blommor och kom alltid tillbaks.
    Men igår var det inte så igår hade hon försvunnit vid lunch vid 15.00 tiden och kom aldrig hem personalen insåg att ni kom hon inte tillbaks och började bli oroliga.
    Klockan 19.00 såg man henne sist men UTANFÖR byn och sa till någon att hon ville hem.
    Den personen skulle ju ringa äldreboendet men då han damen försvinna bort längre bort och ingen vet var
    Igår kl 01.00 kom sökningpatrullen med helekopter och säkte hela jävla området :-0 men ingen vet var hon är
    Till o med jag letade efter henne och alla i byn men ingen vet var..

Så idag e jag bara så trött..
    Fy va hemskt:(. Håller alla tummar o tår att hon hittas välbehållen SNART{#emotions_dlg.flower}
  • ondar
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-10 15:21:04 följande:
    Nu har man äntligen hittad henne hon befann sig utan för byn men istäng i en växande staket med blommor och buskar nu befinner hon på äldreboendet och mår bra.
    Knasiga dam skönt att allt gick bra tillslut för henne.

Nu har vi kommit hem efter att tagen en skön bad på basängen ååh vad skönt men var tvungen att komma upp efter 1 timme då j*vla häst bormsarna bet mig 2 ggr 1 gång på magen och 2:a gången på bennet haha
    Nu ska vi bara ta det lungt och jag befinner själv under en golv fläkt hahaha dete  ju VARMT
    Snart ska vi oxå laga mat e så jävla hungrig haha e jag ensam med det eller
    vilken tur!!! Usch i den här värmen vet man ju inte hur länge de överlever:(. Härligt o höra att det slutade väl:)
  • ondar
    Momalicious skrev 2010-07-10 18:52:48 följande:
    Spännande! Kul att allt var bra. Längtar SÅ tills det är vår tur. Jag är så förvirrad, önskar jag hade någon intuition om vad det kan vara för kön, men jag är helt lost. Men jag tänker att precis när jag plussat och de första veckorna framåt var jag säker på pojke så det kanske är det. Mig spelar det ingen roll, ska bara bli spännande att få veta! Vi får dock vänta tills minst v 22 om vi inte lyckas få en fantastisk bm som säger könet på RUL men det tror jag knappast :(
    Håller tummarna för att ni får någon annan än den vi hade då:). Hon bröt på finska våran, skittrevlig och allt sånt men avslöjade ju inget:(. Dock tror jag att hon kanske hade gjort det om man hade gått längre. För hon sa att hon absolut tycker att man ska vänta tills efter v 20 då det är mkt mer säkert att det stämmer..
  • ondar
    Momalicious skrev 2010-07-10 23:48:10 följande:
    Jag kommer nästan vara i vecka 20 när vi gör det, typ 18+ nånting. Vilken vecka gjorde du i?
    Vi får se, vi kommer garanterat göra könsbestämmande annars. Men det ska bli kul för vi ska ju göra 3D/4D då och det kommer ju vara grymt coolt, att få en förhandstitt på bebis innan den är här liksom. Men hade ju såklart vara trevligt att få veta kön på RUL ändå, så slipper man vänta så länge.
    18+1 var jag i. Är så grymt avis på er, vi vill verkligen åka vi med o smygtitta på bebis men känner att det är mkt pengar. Hoppas hoppas ni får veta redan på RUL då:). Den här nyfikenheten är ju olidlig, bara fem månader kvar;).

Klockan e 05:24 enligt min dator o jag käkar frukost. Ska vara på jobbet snart. Mina grannar lämnade sin hund ensam inatt så den stod och ylade o skällde hela natten så har inte fått många minuters sömn. Är så arg och ledsen på sånna idioter.
    Är så himla himla trött så jag hoppas mina pensionärer är snälla idag:).
    Bara imorrn kvar också sen är jag ledig tisdag, måste försöka tänka så för just nu känner jag mig helt färdig.
  • ondar
    Momalicious skrev 2010-07-11 12:07:01 följande:
    Hehe, ja det kostar 1000 spänn där vi ska göra tror jag men det känns värt. Man har ju bara bebisen i magen en gång så det går ju inte att göra om ett ultraljud efter barnet är fött :) Kul att kunna visa när barnet blir större :) Men självklart skulle vi inte dö om vi inte fick veta, det hade bara varit lite mer olidligt haha.

Tråkigt med såna grannar, både för dig och hunden! :(
    E det Emmaultraljudsklinik ni ska till eller? Har kikat massor på sidan o suktat:). Håller med om att det absolut är värt pengarna, önskar bara att jag hade tusen kronor över som inte måste gå till bebissaker. Som timvikarie har ja inte mkt pengar o pappan till barnet är inte med o betalar på något till barnet. Allt som ska användas till barnet hos mig blir det jag som betalar (o det blir ju allt barnet behöver eftersom det ska bo hos bara mig första året) o nog för att det såklart blir begagnat men det räcker ändå för min svältande plånbok:).
    Så jag får glädja mig åt alla andra som får gjort det iställetSolig

Ja, det ska skrivas en arg lapp och hängas upp idag kan jag säga. Dels är jag så jäkla trött på att aldrig få sova o ständigt höra alla dessa hundar stå å skälla, tydligen kan inte någon av mina grannar ensamhetsträna sina hundar. O dessutom tycker jag synd om hundarna som den enorma djurvän man är.
    Fattar inte hur respektlös man kan bli som människa. O alla idioter till folk som finns verkar ha hamnat i samma hus som mig. Längtar efter flytten 1september:)
  • ondar
    Momalicious skrev 2010-07-11 20:33:25 följande:
    Yes det är det, hört att det är väldigt bra där. Funderar på att ta det stora 3D/4D ultraljudet också men det 
    är mest bara för att det hade varit kul att ha hela undersökningen på dvd. Men vi får se, jag ska ringa och höra med dom vad som är bäst eftersom det är könet som är viktigast :) 

Du får helt enkelt önska dig en sån undersökning i födelsedagspresent eller en förtidig julklapp! 
    Har också hört massa bra där:), önskar er en trevlig dag i förskott då:D.

Vi firar inte sånt i vår släkt o dessutom fyller ja bara några dagar innan bebis anländer;). Men jag deppar inte, den kommer ju snart:D.
  • ondar
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-13 19:03:13 följande:
    Hjälp det ser så stor ut i bilden alla bebisar jag set på Rul nu hur stora är dom små ?
    13cm var min bebis från rumpa till huvud-sittläge. Fullt normalt tydligen i vecka 18. Brukar vara fr 12 och några cm uppåt som jag har fattat det som:).
Svar på tråden December Bebis 2010 :)