Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

GlädjeHjärtasitter på soffan känner min bebis buffa i magenGråtergråter av lycka igenSkrattande härligt anonymisen lever ju i magen

Godnatt flickor hoppas jag kan ta många bilder imon och lägga in dem på min blogg då vi är på Legoland sov gott nu alla älskar er puss o kram

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008bebis2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Godmorgon flickor nu är jag uppe och ska fixa till barnen och klä på dem.
    Det har regnat hela natten men det är ju sommar och det är inte kalt ute så det får bli kortbyxor.
    I legoland fins det ju massa vatten och allt man kan åka med så inte roligt ch bli blöt med långbyxor då haha
    Näh nu ska jag göra mig iordning.
    Höres ikväll puss på er alla.

• 3 barns mamma84
    AnnaCL skrev 2010-07-22 07:29:25 följande:

Kunde inte låta bli att göra det där minitestet om könet på barnet. 3 på pojke och 15 på flicka, lite spännande ändå:)

SJälv har jag gått upp cirka 2 kilo. Min mamma gick upp 25 kilo eller liknande så jag hoppas kunna hålla den siffran nere lite:)

Hehe bara fundera på vem det kan vara i magen nu då

Jag gick upp 24 med dottern och 25 med sonen.. men man såg inte det men det var på slutet.
    Då finns det massa fostervatten med ju.
  • 3 barns mamma84

Sammandragningar hen hel dag jeppi (not) håll i magen när man ska gå snabbt inte så trevligt skönt alls.
    Legoland var rolig för barnen men som GRAVID fick man inte åka något det minsta lilla pirr i magen så fick man inte åka som gravid det sög värkligen men,men nästa år ska jag inte vara gravid Oskyldig
    Så nu e vi hemma oxå barnen ligger och sover haha trötta

Imon är det RUL YESS hehe idag e man i vecka 19 18+1 imon
    Vi har nu kommit på 2 namn till flicka och pojke

Vad tycker ni om dessa ??
    Flicka Nelly
    Pojke Ludvik men det är fortfarande ett frågetäcken då danskarna inte han säga detta namnet som vi svenskar
      Så det blir nog ett annat namn..
    Men NELLY om det blir en flicka

Hoppas ni alla har aft en bra dag

• 3 barns mamma84
    blondinkermit skrev 2010-07-22 18:08:16 följande:
    fick reda på i förrgår att ja inte kommer att gå tiden ut.. pga ett septa.. livmoderkakan sitter en bit över de så de blir mindre näring till knodden... e i v 21 (20+4) så man får snällt börja packa sin väska runt v 27... tradit :(
    Det är lika bra att tänka på bebisen men tråkigt iaf och hoppas allt blir bra med dig och bebisen.
    Blir det NEO för bebisen då ?
    Krammar om dig hårt.
  • 3 barns mamma84
    Minifer skrev 2010-07-22 14:16:30 följande:
    hepp!

Idag var vi på rul! Allt såg perfekt ut förutom en prick i hjärtat som är en mjuk markör för kromosomfel, men är det bara en räknas det som normalt. Förra gången hade vi två oh då blev det fvp men var ingen fara på taket. Så vi struntar i det =)

Och, till vår ENORMA förvåning är det en liten tjej! =) Så nu har vi snart en av varje födda 09 och 10 :D nytt BF 22 dec!
    Haha grattis till samma datum som mig då Tjuv
    Grattis till Flickan i magen
  • 3 barns mamma84

nu ligger man här i sängen och ser fram i mot att se anonymisen idag faktist.
    Så nu ska sambon bara åka iväg och köpa bröd och sen äter vi frukost och åker 09.00-09.30 vi ska vara där kl 10.15 till Rul
    Tänkte på äter ni och dricker ni när ni har tid ??

• 3 barns mamma84
    Babysurprise skrev 2010-07-23 08:34:46 följande:
    Ville bara önska er lycka till på ultraljudet idag
    Tack blir spännande och läskigt..
  • 3 barns mamma84

Haha allt såg bra ut och ebbas och amadeus kommer att få en HjärtaLillebrorHjärta som Nelly på topplistan haha ja den försvan

Hjärtat slog fint fint allt var på sin plats Lillebror sparkade hejvilt i magen och ville Inte vara med på bild haha han är 15,4cm väger 250g händerna för ansiktet hela tiden bennen i kors sen sen fick vi syn på snopp och pung moderkakan ligger framvägg så därför känner jag inte honom så mkt men om jag känner vid sidan ja då känner jag honom för han tycker visst om att ligga på tvären
    Tillväxtul får jag en tid på mitten av november månad sen ska jag prata samma dag med huvudläkaren om hur vi nu ska göra. jag själv är fundersam om jag vill ha Igångsättning och snitt i nov om jag nu inte tar risken att gå till dec och går över OM jag går över och sen tar snitt om jag måste.
    Men detta får jag brev om.

• 3 barns mamma84

Ondar & moma:

tack ja ni hade rätt anonymisen har blivit en lillebror en son till hahaha ni skulle ha set sambon denna ögonblicka han var stol pappa till en kille till
    Ååh allt bar så bra så bra han bara sparkade på men tråkigt att man inte känner men det gör ingen huvudsaken är att han lever och mår bra en pigg o go liten plutt

Svar på tråden December Bebis 2010 :)