Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-07-24 12:45:57 följande:
    Jag ska börja fundera att köpa vagn efter ultraljudet nästa vecka och när jag vet att allt ser bra ut. Händer något efter det känns det som väldig otur.. Då är jag i vecka 20.

Är det någon vars bröst har börjat bli jättehårda? Mina har ju växt litegrann men inte så mycket, men nu börjar dom bli HÅRDA och vårtgårdarna har växt och börjat bli lite "bulliga". undrar just vad dom fylls av ^^
    Vi köper vagn när jag är i vecka 30 typ jag kan hålla mig hehe men i vecka 27-30 om jag kan hålla mig ska jag ta fram alla pojk läder och tvätta och vika och ligga dom i hyllan

Min bröst är hårda stora ÖMMA tunga och jobbiga !!
    Ingen plats på Bh:n denna problem har jag aldrig i hela mitt liv haft hehe kanske kanske kan kanske kommer att amma denna gången HOPPAS!!!
    Bröstvårtorna är stora bröstgårdarna med och brösten är så ÖMMA så och bröstvårtorna med jobbigt att ducha när man får strålen på dem och när man ska vara utan Bh:n på nättrena när täcket kommer imot
    Hålla om brsöten när man ska gå och lägga sig oxå hahaha
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    linn78 skrev 2010-07-24 13:15:06 följande:
    fixade till mitt datum i bf listan och la till att det är en pojke. Vad många vi är som ska ha i december!! Jättekul!! Så spännande när vi kommer till mitten av nov och det börjar ploppa lite bebisar och att följa bf listan för att se vem som ev är nästa på tur!! Sen finns det ju alltid såna lustigkurrar som tränger sig i kön, hihiFlört
    Det är ju det när man nrmar sig November månad ja då får många vrkar slemmisarna lossnar och jag tror då att denna lilla forum vi har kommer att explodera av frågor och förvirring och ordet ''hjälp'' vattnet har gått osv hahaha det kommer vara så spännade ..
    Vissa födes vissa får datum till födsel tid vissa snitt det blir så spännade detta
    Men ingen av oss vet utan bara bebisarna haha
  • 3 barns mamma84

Linn:
    Grattis till pojken i magen Tungan ute samma här så det blir många bebisar pojkar i dec

• 3 barns mamma84
    ensammamma skrev 2010-07-24 13:27:05 följande:
    Ni som redan pratar om stora bröst. Jag har själv väldigt stora. jag ligger på 65H å har gått ifrån FF till H under denna graviditet.
    har du inte ont i ryggen ?
  • 3 barns mamma84

Nu har vi ett snamn som sambon tyckte om som han själv fick välja av glädje
    Våran kille heter Elias

• 3 barns mamma84

Nu flickor får ni rösta vilka ni tycker vi ska ta av dessa 2

Elias eller Emanuel rösta på nu

• 3 barns mamma84
    linn78 skrev 2010-07-24 20:44:25 följande:
    2barns: Elias är fint. Här i byn döptes varannan unge till Elias för några år sen så lite för vanligt för min smak. Men absolut fint!!
    Haha jobbigt var e min elias var är din elias ja hennes elias var där och åt sand men du vet deras elias vad på byn med hans kompis och hans kompis elias

Skönt att det inte är många är som heter Elias
    Tack gumman..
    Det blir nog elias om inte emanuel eller någon annan.
  • 3 barns mamma84
    Vet ni vad jag ska göra idag för mysigt typ om några min ja och sambon ska ta oss upp till vinden och ta fram alla pojkkläderna som sonen hade och lägga dom in i en annan låda kanske ta ner men det får vi se men vi ska gå igenom alla bebis kläder tillsammans ååh jag älskar min sambo min stolta man som är så stolt över att få en fotbolslag snart *Skrattar*
    Nästa vecka ska jag köpa nappflaskor och nappas och lämna min libero medlems lista till posten och skriva in mig på Libero och hämta startpaket osv
    Det får bli smått lite då o då inte allt på samma gång men man e ju så sugen ..
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-24 21:28:32 följande:
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-24 20:51:11 följande:
    Vet ni vad jag ska göra idag för mysigt typ om några min ja och sambon ska ta oss upp till vinden och ta fram alla pojkkläderna som sonen hade och lägga dom in i en annan låda kanske ta ner men det får vi se men vi ska gå igenom alla bebis kläder tillsammans ååh jag älskar min sambo min stolta man som är så stolt över att få en fotbolslag snart *Skrattar*
    Nästa vecka ska jag köpa nappflaskor och nappas och lämna min libero medlems lista till posten och skriva in mig på Libero och hämta startpaket osv
    Det får bli smått lite då o då inte allt på samma gång men man e ju så sugen ..
    Åh vad kul! Vi var på apoteket idag för att köpa myggspray och vi var tvunga att ha en speciell sort eftersom det är farligt om den innehåller ämnet DEET när man är gravid. Iaf så stod jag och kollade på "bebisapoteket" och jag ville bara köpa allting nuuuu! Men nej, jag ska vänta med såna saker till efter vi flyttat! Men de där smååå små prematurblöjorna alltså. Jisses. Hoppas dock jag slipper köpa såna!  
    Hehe ja man blir så sugen på att bara ha allt nu nu nu
    Jag och sambon pratade om att min sotter har stora rummet här och sonen har lilla rummet nu när sonen får en lillebror och an själv blir 2år 14 aug så skiljer det bara 4 månader mellan dom sen så ska han och bebisen (lillebror) ta dotterns rum och ha tillsammans och dottern får lilla rummet men har den för sig själv.
    Så vi ska bara måla sen rosa så kommer hon trivas som fisken i vattnet haha

I dottern stora rum som vi ska byta kommer vi ha en spjälsäng sen skötbord och en fotölj där jag sen kan sitta och hålla om amma eller ge ersättning sen nattlampa babyspeldosa och små tjärnor på taket ..
    Sonen kommer ha sin växsäng och målartavla och allt som han har i sit rum
    Det kommer vara så musigt att bara ta fram alla kläder och lägga dem i skåpen tillsammans med hans kläder
    Lääääängtar blir tokig av väntan haha

• 3 barns mamma84

Vad är ni fortfarande sugna på och MÅSTE ha

Jag har min j*vla lakris hahaha den kan jag bara inte leva utan sen den hämska halsbrännan nu oxå som börjat igen

Svar på tråden December Bebis 2010 :)