Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Hej på er gravida flickor
    Vecka 20 i onsdags idag vecka 19+2 tiden var är du haha
    Nu igår fan vad lycklig och så jävla glad lilla jag blev..
    Igår ÄNTLIGEN kunde jag käna tydliga massa sparkar utan på magen min på sidan inte PÅ magen utan sidan PÅ sidan så underbart..
    Till o med sambon kände igår åååååh min älskade EliasHjärta
    Hur har ni det flickor berätta lite vad som har hänt här jag har ju varit upptagen lite för mkt hehe
    Nu ska jag hämta barnen och få se om jag ska på Macdonals med en tjej kompis från jobbet idag..

Puss

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

sammandragningar peppar peppar inte haft än men kanske nu slipper ajg vi får se bara inne i vecka 19+2 vecka 20 så det ka komma
    Med sonen började dom i vecka 22-24 och var karftiga jävlar jag var tvungen att andas ine varje gång en sammandragning kom ogehagligt!!

hehe nu känner jag Elias hela tiden till o med nu buffar hehe men Igår JÖSSES haha 2 ggr värsta sparken det gjorde små ont men han var nog bara vild hehe
    Men nu äntligen kommer dem iaf
    Barnmorskan trodde vecka 24 typ men då hade hon fel

Magen är stor ska ta bild i kväll naveln hm haha skrattar varje gång den e bara mindre o mindre varje gång brösten är stunga och jobbiga och ömma fortfarande ingen nytt ochbröstvårtorna AJ AJ AJ jädrans vatten stråle när man duchar ja då träffar dem rätt
    Muttan (underlivet) är lila ojojoj helt lila som om sambon målat med lila målarfärg *Skrattar*
    Och sex lusten hehe jepp sex varje kväll sambon njuter och Elias sparkar på haha

• 3 barns mamma84

Nu ska jag lägga in bild på magen hihi på bild tråden

• 3 barns mamma84

Godmorgon igår kväll och hela natten kunde jag känna Elias mitt på magen och utan på magen så himla underbart fast livmodern ligger framvägg kan jag känna honom mer och mer nu

Gips kommer jag att göra (uppesittarkväll) 1-2 dagar innan mitt snitt då e jag typ fullgången hihi

• 3 barns mamma84

Moma & s89
    Båda ni får krya på er sjuklingar *fniss* hoppas jag slipper..
    men Moma imon kommer du må bättre då du ska se din bebis

Nu ska jag nog leta efter recept hihi ska göra rabarberpaj Tungan ute

• 3 barns mamma84

Välkommna alla som är nya

Angående hjärtslag har jag inte fått reda på detta ännu.
    Jag hade ju första inskrivningen hos bm 29 juni och andra besöket har jag för än 12 okt så jag har lång väntan kvar
    Men sen är hjärtslagen här med hihi
    Fast jag fick lyssna på hjärtat i vecka 13+6 så var det tidigt men fick lyssna hjärtat iaf på lilla killen ju

Har jobbat idag och är bara så trött så jag orkar inte svara på allt just nu förlåt.
    Ska försöka.

Imon får sambon registerinsskylten så imon ska vi köra bil för första gången tillsammans lycka..
    Känner oxå Elias VARJE dag morgon och kväll ja nr som ååh så härligt där sparkar han på fullt hihihi
    Konstigt att bm sa att den var (Farmvägg) när jag började känna tydligt i vecka 20 och nu varje dag

Idag var jag på jobbet som jag skrev och höl på att svimma IGEN skit jobbigt detta !!
    Äter jernisar då jag kommer ihåg oxå jävla grav minne hahaha

• 3 barns mamma84
    Emelle skrev 2010-08-02 20:20:54 följande:
    Är det någon som äter järn (niferex) utan att ha blivit rekomenderad detta av sin BM?
    Jag har inte tid förens 16 sep till BM nästa ggn och är såå trött.
    Kan man äta och prova...ellelr är det "farligt" om man inte har lågt järnvärde?
    Det är inte farligt har ätit detta innan med ebba och didos och det gick finnt men jag fick råd av bm innan.
    Nu har man detta inte i danmark utan är äter jag
    (GraviJern) (Multi-tabs)
    Jern + c- vitamin 40mg jern pr.tablet

Det du kan får är kraftig förstoppning ca några veckor men den försvinner det och avföringen blir svart..
    Men om du känner att du måste ha ring bm och säg att du tänkte börja med detta..
  • 3 barns mamma84
    Smurfen83 skrev 2010-08-02 19:58:33 följande:

Hello alla tjejjer =)

Hoppas att ni har haft de bra =) Sj så har ja legat dålig i sängen å bara sovit...
    Så ja har inte hunnit kollat igenom vad alla har skrivit...
    Bebis rör sig mer å mer för varje dag.. Nu märker man att den lille börjar förhänga med i dygnsrytmen =)
    Så fort Bebis hör sin storebror på 3 år så blir han helt vild å sparkar som en galning =) *gillar*
    Men magen syns inte så mycket än...

Hoppas att alla mår bra =) KRAM

Hahaha som min Elias då hahaha så fort han hör musik då vänder han sig snabbt och sparkar hårt på sidorna och mitten på magen
    Värsta vildingen
    men så fort sambon kommer ligger han still som en död fisk hahaha (mammas kille)
  • 3 barns mamma84
    s89 skrev 2010-08-02 21:24:04 följande:
    Hej! Är i vecka 21(20+4) idag,, Åkt på bihåleinflammation, Ska äta pencilin, men ska testa någon dag om det blir bättre utan.. Känns som det börjar vända nu. Hoppas hoppas,
    Har fått coccilana (vet ej hur det stavas) för min eländiga hosta. Hoppas släppa snart.
    Känt våran lill* knodd nästan hela dagen i magen., innan kände jag mest på kvällarna/nätterna. Men nu även på dagarna. Underbart! Hur ofta o när känner ni era små skatter?

kram till er allaGravid
    Fy 17 håret reser sig upp hoppas du mår bättre snart gumman{#emotions_dlg.flower}
    Har du varir förskyld ?

Bebisen min lilla pojk började jag känna i vecka 20 fast min Lmoderkaka var framvägg enligt Rul men efter jag började känna onom vecka 20 känner jag nu honom varje dag uppehåll några timmar sen kommer han igen
    Natt och dag och det är bara så underbart.
    Så fort fusiken är på hahaha då är han i liv igen
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-08-02 21:32:40 följande:
    Hej er jag känner bebisen under hela dagen. Jag börjar få min hörsen tillbaka... jag åkte ju på spräckta trummhinnor jag...
    aaaaaaj som min smabo men han blev halv döv pågrund av hög muskig och han är Dj oxå men det går bra.

Juste såg att du hade snitt datum 22/11 hehe tänk på mig då gumman jag blir nämligen 26år den dagen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)