Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Hihi tack! Ja verkligen ALLA säger det men jag är nervös ändå. Sen har jag hört att man åker flera "elever" i samma bil och det är väl det jag är räddast för, att nån ska köra åt helvete med mig i bilen :/ får hoppas att ingen är idiot!

• Momalicious

Ja det är väl olika på olika ställen. Det jag syftar på är alltså själva halkbanan eftersom vi tar buss dit. Där min sambo gjorde så gjorde de två och två i bilen och instruktören satt i typ torn och pratade via radio, och då hade det ju inte varit så kul om nån kört för fort åså eftersom ingen kan göra nåt. Men det är ju inte säkert det är samma där jag gör den :)

• Momalicious

Ondar: jodå det går allt framåt :) det är sjukt hur snabbt man utvecklas, från att tycka nåt är omöjligt till att det kommer av sig själv!

• Momalicious

Jag tycker också man borde få prata om vikten om man vill. Jag har inte ätstörning men tycker verkligen inte om att lägga på mer onödig vikt på min redan överviktiga kropp. Notera att jag skrev onödig vikt. Jag lider inte jättemycket av det men jag har inte den där vackra gravida kroppen som många har som bara får en fin mage och resten av kroppen är oförändrad. Men jag kan inte göra nåt åt det.

Tycker inte vi ska censurera tråden!

• Momalicious

Ang det där med kuddar. Jag tänker använda kudde, dels för huvudformens skull och dels för att det blir skönare. Köper inte riktigt det där med kvävningsrisk, varför skulle det vara mer kvävningsrisk med en kudde än att ligga bara på en madrass? Okej, bebisen kan ju dra upp kudden över huvudet men lägger man den under lakanet så försvinner ju den risken. Men alla gör ju som dom själva vill!

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious
    Jaya skrev 2010-09-28 07:21:19 följande:
    Jag gick in i vecka 29 igår och fick samma känsla! VAD KONSTIGT!!!
    Människor runt omkring mig sa, "ooh då är det snart dags" allt jag fick ur mig var ... Ja....
    Flört
    Jag är "bara" i vecka 27 och jag har med en overklighetskänsla. Typ "såhär långt gången blir bara andra människor! Jag kan för sjutton inte vara i vecka 30 om några veckor, nej nej" haha. Och när sambon sa "nu är det ju faktiskt inte så lång tid kvar" så blev jag helt ställd och typ "nej fast vi kan väl inte få BARN?!" hahaha. 

Förstår inte HUR vi lyckats producera en liten människa som jag ska föda och vi sedan ska uppfostra. ÖH... Galen känsla! 
  • Momalicious

Jag äter kanelmandlar och håller på med repetitioner på datorn. Fasen vad det var skillnad haha! Ska ha min andra körlektion snart, har tre stycken idag!

• Momalicious

Majorima: ja det går fint, tänker inte på det längre. Håller på med inledande tätort nu! Nåt jag förresten tycker är sjukt obehagligt är uppfång i backe, hua!

• Momalicious

Ja pojknamn är galet svårt. Vi kommer nog ha med vår lista till förlossningen så får vi se om nåt passar. :)

• Momalicious
    Jessika82 skrev 2010-09-28 22:01:54 följande:
    hej alla, har en usel vecka.. allt känns jobbigt och vill bara hoppa över denna vecka och börja på nästa och hoppas att den är bättre
    Usch då, varför det?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)