Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-09-10 22:42:21 följande:
    jag vet att jag kollade runt när jag väntade Elliot men det blev inte av, men eftersom det är sista barnet nu så vill jag veta vad det blir.

Har ni Penatencreme i danmark?

Vi brukar beställa det från Magnus bror som bor i tyskland, men kan vara lättare att åka över när man behöver det. Den funkar sååååå mycket bättre än alla svenska salvor som finns här i Sverige
    har hört talats om detta ja det finns i apoteket men man får gratis om man anmäler sig gravid så får man hämta en tub
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-09-10 23:25:10 följande:
    det låter ju super ju.
    Vet du nån privat ul-klinik i köpenhamn?
    Vet inte i köpenhamn så jag bor längre bort
  • 3 barns mamma84

Somnade inatt av gråtade ögon och hjärtat i 1000 bitar.
    Hade så ont i min rygg det bara bränders och konstig kännsla i magen.
    En kille som vägrade sova som höll mig uppe i flera timmar av att inte sova i sin säng och ville sova i vår säng istället.
    men jag vägrade gav upp och sambon tog honom och han somnade.
    När jag skulle ta och hämta mitt täcke från vårt sovrum kunde jag höra sambon säga ''bra gå'' och jag kom in till vardagsrummet och grät av sorg och smärta och var så lessen och arg och ville inget annat än bara vara för mig själv.
    Idag har jag och sambon haft det mysigt ehla morgonen och jag mår bättre.

• 3 barns mamma84

Jädrans gravid hormoner haha

• 3 barns mamma84

Hejsan haha sovit hela dagen idag men nu e jag uppe och maten är i ungen ja jag vet det är sent men vi är sena människor haha

Det blir potatisgrateng och fläskfil'e

• 3 barns mamma84

11 sep kl 10:30 tänk 9 år sen idag Gråter

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-11 20:40:23 följande:
    Idag är en less dag....lessen över vad sambon vräker ur sej...ont.....trött....
    Dumma honom tar honom i örat och säger aj aj aj kram på dig gumman stå på bennen nu snart är denna graviditet över
  • 3 barns mamma84
    100 dagar kvar yess nu går det framfåt
  • 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-09-12 16:18:15 följande:
    Nu börjar det inte finnas mkt kvar att köpa eller förbereda tills bebis anländerHjärta
    Skötbordet blev ett Ikea Diktad (Leksvik) som står hemma hos mamma just nu för att bli vitmålat innan det får komma in i mitt vita sovrum.
    I övrigt är det bara gardinerna som fattas, blir gula med får på plus en nalle puh väggdekoration som ska vara på väggen ovanför spjälsängen- sen är mitt o bebis rum helt färdigt.
    Så skönt o bara kunna slappna av sen och få ha hur ont som helst eller andra saker att ta itu med. Att känna att bebis kan dyka upp närsomhelst sen o jag e förberedd:D.

En smygtitt ;)

På torsdag (28+1) är det dags för 28veckorskontrollen hos BM, ska bli mysigt o lyssna på hjärta igen:).
    Super snyggt
    Jag har oxå tagit fram spjälsängen in till vårt sovrum men saken är det att vårt sovrum är så litet så jag får inte plats att ta mig upp eller ner.
    Så jag blir tvungen att ta vår säng idag och ta in den till sonens STORA sovrum men det kommer gå bra och Elias kommer få sova brevid oss oxå ibland såklart om man blir lessen och skriker på nätterna
  • 3 barns mamma84

Måste inskaffa är

Skötdyna till skötbordet
    Ny speldosa hittar inte saken som ska hålla upp vårt speldosa som vi hade med sonen
    Blöjor
    välling
    blöjhink
    första nallen och första filten
    vagn
    Babybalja tvål kräm puder till rumpan osv osv
    dyna
    till vår matstol
    babysitter
    gå stol
    babygym
    baby bärsele

Svar på tråden December Bebis 2010 :)