December Bebis 2010 :)
ondar skrev 2010-06-26 12:00:18 följande:
Ja visst låter det som det? Tack för svaret, ja då är det bara o hoppas att kroppen skärper till sig om ett tag:). Har läst att det ska vara bra för bäckenet att cykla osv? Kan det också hjälpa till så foglossningen försvinner kanske?Är ute o går några mil om dagen me hunden plus att man går inom arbetet så om ja även cyklar till o från jobbet hela sommaren kanske det blir bättre *hoppas*
Hoppas verkligen det reder upp sig för dig snart!
) Jag tror dock inte att foglossningen blir bättre av att cykla, det handlar mer om att hitta en träningsform som fungerar så att man fortfarande håller igång musklerna eftersom det kan bli svårt att röra sig ju värre foglossning man har. Jag fick bada i rehab bassängen sist, jag tänkte göra det denna gång men och så ska jag kolla om det börjar någon vattengympa till hösten. Jag jämför ju med förra gången så jag tycker eg inte att min foglossning är så farlig hittills men det börjar kännas rejält när jag gått en längre sträcka eller lyft tungt. Fördelen är att jag slipper den jobbig flytten till nya huset. Jag tänker sitta på rumpan och kommendera istället, det är jag bra på