Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Mamma t 2:Men guuuud vad hemskt!!!!

Persikan: min oliver har tyvärr trillat ner fr sängar 2 ggr och det har gått bra varje gång tack o lov. Han grät mkt direkt o sen kort efter vart han som vanligt. Jag har åkt in till akuten varje gång men allt har vart bra. Du ska ha Han under uppsyn under de närmaste 10 timmarna och se att han är sig själv, inte börjar spy en massa eller inte vill vakna om du väcker han när han sover. Eftersom han hade ett blåmärke i pannan betyder ju det att han föll på framsidan och inte baksidan av huvudet, då behöver du inte oroa dig, det är om de faller på bakhuvudet det kan uppstå en hjärnskakning eller värre!:)

• Stronza simpatica

Vi har också 2-års jubileum på torsdag:), tyvärr mår jag dock få dåligt numera att vi nog inte kommer göra ngt speciellt. Jag är glad bara jag slipper spy!

• Stronza simpatica

Persikan: ska stå att hanINTE har en enda tand:)!

Jag mår illa nästan jämt men vissa dagar har jag kväljningar hela tiden och spyr emellanåt. Känner mig allmänt sjuk,frossa etc, yr ibland. Men förra gången var det värre då spydde jag non stop till ve 15.
    Är i ve 13 nu o var på Ul i fre och allt såg bra ut.:)

• Stronza simpatica

2barns mamma84: hur gammal är Ebba? I min erfarenhet ( min syrra fick reda på att min pappa inte var hennes när hon var 12)så är det bättre att berätta så fort som möjligt, ju mindre desto bättre tror jag!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)