Emelle: Du pratade om en gördel bakåt i tiden
Kan du återberätta det lite nu, börjar bli less på min hängande mage i alla kläder
Det lär behövas endel träning för att den ska gå tillbaka....
Köpte min på Lindex för bara 199:- tror jag det var. Fans flera modeller och priser! Kolla där. Jätteskön och bra!
Ni som har flera barn, vad gör ni för att få egentid och bara TID för storasyskonet/syskonen? Jag brukar spela spel med Nova och så passar vi på att gosa ihop oss o läsa en bok eller två medans jag ammar. Ikväll fick hon borsta mina tänder o jag hennes såklart. Det tycker hon e skitkul :)
Ja det där med egentid är ett skit för mig! Man vill ju dela klona sig ibland!
Största har ju stallet där vi delar ett brinnande intresse så där hänger ju jag med henne en hel del och sen blir det ju tävlingar och sånt.
Mellankillarna är det sämre med BARA tid för dom.
Stora har ju fotbollen där hela familjen är engagerad (Johan tränar laget osv) så vi följer alltid med på träningar och matcher allihopa, men HELT själv är det lite dåligt med där...
Lilla har ju två dagar i veckan han är ledig från dagis och är hemma med bara mig och A. Då ger man ju honom en hel del tid, även om Agnes är hemma samtidigt!
Dock försöker jag åka till simhallen en ggn/veckan. Gå ner på stan och se till att dom får göra andra saker som
DOM gillar och även om dom inte får göra det ensamma så ligger fokus mest på dom då!
Inte det lättaste när man har ganska många
Moma- Skönt att ni tog ett beslut! Kram
Pickaboo- Styrkekramar till dig!
Har ni sett så söta!!
JAg som INTE gillar rosa och flick-flick saker, utan är mer rött, basic á la polarn och pyret har fått en liten tjej som passar sååå bra i rosa! Så jag har faktiskt köpt hem lite mer girly saker, bla de här. Löjligt söta!!