Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

LillSnurr82 skrev 2011-09-23 19:16:47 följande:
    Usch vilken hemsk eftermiddag. Min svåger skulle åka till jobbet . Stanna utanför jobbet ska bara springa in och hämta ett papper( han jobbar i ett garage så bilen står precis utanför porten ) när han går in hör han hur bilen rusar iväg. Någon själ alltså bilen av honom mitt bakom ryggen på honom :( men värst av allt, hans hund sitter kvar i bilen.... Som tur var hittades hunden nån timme efter, dom hade slängt ut honom vid brandstationen så en kvinna hitta honom och ringde polisen. Men shit vilken dag!!! Gråtit floder.. Hunden är hel bror till min hund, en Labrador på snart 2 år. Bilen är oxå helt ny, bara nån månad sen din köpte den.. Får se om dom får den tillbaka eller inte. Viktigast var ju att hunden kom till rätta :)
    Fy va obehagligt! Har tänkt så flera ggr när man ställer barnvagnen med en sovande Loke i under trappen medan jag springer upp o öppnar dörren. Tänk om ngn tar vagnen med honom i. Nån som följer efter mig o ser att jag går upp ensam! Alltid lika orolig!
    Finns folk till allt! Rynkar på näsan
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Jag köpte en overall på facebook i str 74/80. Loke är pytteliten! =) Den är varm, vatten - o vind tät! Hoppas den duger. Måste köpa en till för ombyte om den ligger i tvätten! =) Vann två fleece overaller på tradera som han ska han nu på hösten! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    NhjärtaD skrev 2011-09-23 22:55:36 följande:
    & vi 4
    Stronza simpatica skrev 2011-09-23 22:58:05 följande:
    Stl 4 här med
    Min plutt väger fortfarande 7kg så pampers nr 3 fungerar finfint. Tejpen hamnar i omlott! hehe
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke väkte oss kl 7, tog in honom till oss o han somna om o väkte oss i gen kl halv elva! hihi
    Han vakna inget inatt heller. Så nu har han sovit! Men är lika trött på dagen som vanligt iaf! Har en plutt som gillar o sova! =) hihi

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke somnade runt 21 igår. Vaknade första gången (som jag vet om) strax efter kl 6. Sambon tog honom. Sen hörde jag honom igen strax innan halv nio. Lät honom vara. Sover fortfarande! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Jag vill ju som sagt inte ha tätt mellan barnen. Drömde inatt att jag iaf fick barn innan Loke blev 1år. Fick då tvillingar. En tjej o en kille. Kommer dock inte ihåg deras namn. :( Det kom så plötsligt så jag var tvungen o ringa till jobbet o säga att jag inte kunde jobba någe mera för att jag fått barn! =) hehe

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Mama Jessie skrev 2011-09-26 10:28:04 följande:
    Haha, dessa drömmar. Det får gärna vara mer än ett år mellan barnen känner jag, speciellt om man skulle få mer än en ;). Mellan min pappa och hans lillasyster är det 11 månader, det är bra jobbat tycker jag ;).

På tal om fler barn så berättade mamma att min kusins kusin ska ha ett tredje barn, bara det att det blir inte 3 barn, det blir 5 barn- trillingar på gång alltså! Vete sjutton om jag skulle kunna glädjas över det Obestämd
    Ja, undrar var man får dessa drömmar från. O just tvillingar! Det hände ngt mera men kommer inte ihåg ang mina tvillingar! =)
    11månader, hualigen. Liiiiiite väl tätt tycker jag! Då skulle vi få en december bebis.....ne tack.
    Hualigen, trillingar! Ne, då tar jag hellre tvillingar! =)
    Är det provrörs eller "vanligt"? =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-09-26 15:21:39 följande:
    Såg ni pratade tvillingar. Jag och sambon vill jättegärna det ska bli tvillingar nu men oddsen är väl inte så stora. Trillingar är väl inget jag skulle önska precis men jag skulle inte misströsta heller Skrattande
    Varför vill ni ha tvillingar? Finns det i eran släkt?
    Jag vill inte ha, hoppas inte det var en sanndröm! =)
    Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)