Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Ni kanske tycker jag e knäpp haha men när ajg hämtar kläderna tar jag Elias första bb kläder och lägger in dem i BB väskan redan
    Längtar ju men då e allt klart !

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Det jag blir irriterad av är när folk på jobbet kommer fram och frågar när jag ska få min bebis.
    Då säger jag 21 dec och alla får detta ansiktet då likom wow och du är så stor.

Sen har jag fått höra att jag svalt en badoll i sommar och att jag väntar på 2 stycken.
    Men då säger jag bara NEJ jag väntar ett barn mist på 6 kg och alla bara (HERREGUD) du som e så liten.

• 3 barns mamma84
    Mysmamma70 skrev 2010-09-17 16:56:11 följande:
    Jag har också stor mage, men det är ingen som vågar kommentera den, mer än de närmaste vännerna

Inte så konstigt att man blir snabbt stor som i mitt fall, när det bara blir ett år mellan bebisarna. Även om jag hade hunnit tappa alla extrakilon så är ju magmusklerna uttänjda, och jag väntar nog också en stor bebis - har ett stort SF-mått.

Men jag är stolt och glad över min fina mage, jag tycker att ni alla också ska försöka njuta av de växande liven. De som kommenterar kanske bara är avunsdjuka?
    Har du stort barn innan då ?
    Hihi då kan vi hålla varandra sälskap tills då dom kommer ut.
    Så du får alltså snitt ..pågrund av detta med storleken eller något annat.

Ja svartsjuka hmm vissa men dom flesta är ca 30-40år

Hehe jag har en dotter på 5år och en son på 2år
  • 3 barns mamma84
    Mysmamma70 skrev 2010-09-17 17:08:32 följande:
    Ja, inte så stort som 6 kg, men mina gossar har vägt 4 kg och 4,2 kg.

Svartsjuka/avundsjuka finns oberoende av ålder
    Neeej då inte avundsjuka på mig ikke jag har det som alla andra och dom har väl oxå barn haha

Ja det du fick var stort det med jag kommer ihåg min dotter på 4 kg fy fannnnn säger jag bara ..
    Men för mig är 5000g litet men 5,500g stort och 4000-4,500g litet konstiga jag ..
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-17 22:29:50 följande:
    Suck, samma här!!
    Visst är det irriterande Skrikandesblir så arg på att få höra vad stor du är eller denna (är du säker på att det bara är en)
    Gaaaaaaaaaaaaaaaah arg jag blir !!!
  • 3 barns mamma84

Kommer inte ihåg foglossning längre men i Fredags när jag jobbade fick jag plötsligt piss ont i bikinidelen av trosan närmare musen och höften och det höl i sig och gjorde att GÅ inte var så poppis just då.
    Efter en stund fick jag samma sak men på andra bennet och hade ont i båda bennen ett par timmar och fan vad jag hade ont inte så ont men obehagligt.
    Sen mens värk och känndes som om ryggen skulle brinna upp
    Försökte jobba men så kom detta igen och magen blev stenhåd satte mig ner och det blev lugnare.

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-17 22:39:05 följande:
    Nu hörrni....blev sjukskriven idag, känns lite lättad...behöver inte jobba mer nu på flera år hihihi ett iafTungan ute

Ska fortsätta plugga lite så jag blir färdig med kursen.

BT var 130/75

Vikt +22 sen inskrvning

SF mått 28-29

Hjärtljuden var på 139,140, rörlig kurva som var bra, var tydligen svårt att ta en kurva när de var så små.

Bebis låg på snedden, huvudet på vä sida, den ligger mest så, så jag hoppas den vänder sej snart

Fick TUL den 12/10. Men hon trodde inte det var en sån liten bebis.

Så idag är jag lite gladare, men har oooont så blir snart sängen....

trevlig helg på er!!!
    Grattis gumman nu e jag avis på dig skönt att du har det bra igen
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-09-19 00:12:53 följande:
    Förresten, ni som har problem med att ni är kissenödiga när ni precis kissat. Ett tips är att luta sig framåt väldigt mycket när man kissar. Kommer inte ihåg vad det var det gjorde, men det gör iaf att man kan tömma blåsan helt. Väldigt käckt! 
    Har provad men jag kan inte luta mig framåt då jag får ont i magen då .
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-09-19 10:16:55 följande:
    Vad konstigt. Du behöver ju inte luta dig skitlångt fram utan bara lite för att få ut effekten haha.
    jag har ju blivit snittad och allt e ju bra men tror det kan vara det
  • 3 barns mamma84
    Någon mer som vaknar upp på nätterna av att man ser en verklighets dröm och tror att det e sant ?
    jag vaknade upp i natt av att jag trodde jag såg en stor spindel påvanpå mig som höl på att ta sig ner till mig.
    Ja sa högt (FY FAN) och reste mig upp och satte på lampan på taket mitt i natten och letade hahaha insåg sen att det bara var en dröm .. 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)