December Bebis 2010 :)
Jag är skitdålig på o bilda ord, men kul o spela iaf! =)
Jag är skitdålig på o bilda ord, men kul o spela iaf! =)
Här har Ellies feber övergått i en rejäl förkylning med förhöjd temp, en riktigt äcklig slemhosta, å massa snor som rinner ![]()
Natten har vart PISS, inte sovit mer än en timma, varken jag eller sambon, Ellie har sovit från å till, mellan host attackerna...
En fråga,
vet någon här om det kan vara oki att ge Ellie Bisolvon, den är ju från ett år, då kan man ge 2.5ml 3 ggr dagligen, just mot slemhosta...Hon är ju snart 10 månader...funderar på att ge henne halva lägsta dosen, bara för att underlätta, så hon får lättare att hosta bort slemmet?
Har försökt få tag i henne på bvc, men bara telesvararen som går på, så tänkte om någon här visste, så man kunde känna sig äker med att ge henne....men får vänta tills de ringer upp då.
Tack för rådet iaf=)
En barndomskompis till mig o hans tjej ska ha barn i december! Idag är hon på förlossningen o förlöser en död bebis! 

Jag kände Loke tidigt. För tidigt för o vara förstagångsmamma. Hade handen ofta på magen. Kände som bubblor i vatten, ung som när man fiser i vattnet. hehe
Oftast känner man tidigt om man har barn sen innan för då vet man vad man "ska leta efter" =)