December Bebis 2010 :)
Hittar ju inte en enda BRIO GO på blocket till hyffsat pris, så är inne o kollar Bugaboo oxå, men tycker dom verkar sååå låga. Var vid MVC/BVC idag och ja, där står en Brio Go, o då blev jag sååå sugen igen :(:(
Så jag får leta och bearbeta sambon..
Passade på att väga mig oxå, ingen bra idé :( har gått upp typ 6 kg :(!! Hatar detta. Skit oxå...
Jag kan snåla med allt annat, vagnen är det enda som jag känner att jag verkligen vill ha det bästa av. Jag vill vara nöjd med min vagn för jag kommer att sitta ihop med den ett bra tag. Hade jag haft körkort hade jag kunnat tänka mig att dra ner på kraven, men nu kommer jag att åka buss och tunnelbana om jag ska ta mig ut i från lägenheten, då vill jag ha en vagn som gör det lite mindre jobbigt.
Det sjuka är att vagnen kostar lika mycket som vi hade tänkt att lägga på en begagnad bil. Mormor (som hade druckit vin) satt och diskuterade hur hemskt det var att människor betalade så mycket pengar för EN VAGN i flera timmar på en släktträff förra helgen. Hon som brukar tycka att jag är en vettig tjej tyckte nog att jag vara helt dum i huvudet som ens funderade på att köpa en vagn i den här prisklassen... Jag förstår det, men samtidigt så är det ju mitt val och jag väljer inte den här vagnen för att den kostar pengar eller för att det är ett visst märke. Jag väljer den för att jag tycker att det är värt guld med en stadig vagn som väger mycket mindre än de andra, som har bra stötdämpning, är lättstyrd, har en stor varukorg.... Nej, en Brio Go vill jag ha. Så är det bara!