• MFJG

December Bebis 2010 :)

Usch jag mår inte alls bra. Håller nog på att bli sjuk och så har jag tappat aptiten helt. Jag äter, men lite. Har inte gått upp alls de senaste 3 veckorna. Snarare gått ner till vikten jag hade för 4 veckor sen. Någon mer som inte kan äta som vanligt?

• MFJG
    NhjärtaD skrev 2010-10-05 12:19:57 följande:
    Min aptit minskade för ett tag sen, kan bara äta lite & ofta...
    Ja jag kan äta lite. Men har aldrig sug eller är hungrig..Kommer inte ihåg att det var så sist..
    Kan kanske vara att magsäcken är tillplattad? ;) 
  • MFJG

Amma. Det gjorde jag länge med sonen. Hoppas på att kunna göra det denna gången också. Men vi får se hur det går med den biten. Viljan finns där iaf.

Vet att det har varit prat om de nedre regionerna. Är det någon som märkt skillnad? Typ att det har svullnat liksom? 

• MFJG
    mamma smurfen skrev 2010-10-06 09:40:30 följande:
    Enligt sambon är jag mig inte riktigt lik..."down there".... verkar som att jag blivit "trängre"....för de e lite meckigt att ha sex..å då e de inte för att magen är ivägenSkäms
    Så ja..de e nog svullet...liksom
    Då jag iaf ensam om detta då Skäms
  • MFJG
    Mrs TH skrev 2010-10-06 22:08:04 följande:
    Kikar in en snabbis för att tala om att jag nog fått den första "december"bebisen. Vattnet gick 101004 kl 0:30 på natten, hade kraftiga värkar som inte gick att stoppa, och fick föras till akis i usala. Där konstaterade de att jag hade nån form av infektion och jag vart akutsnittad kl 22:30 den 4:e. Lilla Elise är född 22:53, hon vägde 1234gr och var 40.5cm lång. Hon var vid förlossningen medvetslös och livlös med lungorna fulla i var. Dock lyckades de få igång henne och nu 2 dagar senare andas hon själv

Det var inte så här det skulle bli, och itne så här det skulle gå, men vi har fått världens vackraste lilla dotter som inte viker sig. Vi vet att det är en lång väg kvar att gå, men hon är här nu och hon är vår. Doktorerna är optimistiska och det är vi med. Hon föddes alltså i v28+5.

Hoppas allt är bra med er och att era bebisar väljer att stanna i magen.
    Jag säger som många andra. OJ! Hoppas allt går bra och håller tummarna för ert lilla mirakel! Skönt att hon är en liten fighter! Namnet är jätte jätte fint.
  • MFJG
    malinsmurfan skrev 2010-10-07 10:13:44 följande:
    Är det någon som upplevt sen avnavling, eller har ni tagit ställning till det? Läst öite här på FL, och inser att det skapat debatt....

Väntar  nr 3  20dec
    Min son avnavlades sent (eller hur man nu säger)..
  • MFJG
    malinsmurfan skrev 2010-10-08 09:11:10 följande:
    hur sent är sent? Skrattande jag kan inte detta så bra.
    håller med er andra att det verkar vettigt att göra det senare,!
    Haha. Ja när det slutat pulsera i navelsträngen har jag för mig. Så att bebis får sista blodet från mamman..
  • MFJG
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-09 20:59:41 följande:
    Södra gylland
    Jag bor i Malmö. Inte långt bort från Denmark =)
  • MFJG
    trav3lla skrev 2010-10-14 08:15:51 följande:
    Det kommer gå bra, nu är du och bebisen i de bästa händer
    Många varma kramar till dig. Bebis får banne mig bakas färdigt några veckor till. Tänker på er! Håll oss uppdaterade! KRAMAR
  • MFJG

Har det kommit fler bebisar??

Igår gifte jag mig! =) 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)